Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Pomocy


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 6
  • 0
  • 0

Pomocy

Pod koniec listopada można powiedzieć że przez nudę postanowiłem przenieść swój numer z Orange do plusa przez neta. Kurier przywiózł telefon i umowy. Przestudiowałem umowę i stwierdziłem że to  nie interes . Odstąpiłem od umowy paczkę odesłałem z powrotem. Numer miałem w Orange na kartę 11 lat. Po odesłaniu paczki 3 dni później poszlem do Orange i wzięłam abonament i dali dwa telefony bo była promocja. Dwa dni później straciłem zasięg. Poszlem do Orange a oni mi mówią że numer został przeniesiony do plusa. Od tamtej pory a to był początek grudnia byłem po 20 razy w salonach Orange ,plus. Jedni mnie odsyłali do drugich. I tak w kółko . Infolini obdzwonilem godzinami. Nikt  nie wie co jest grane. Obiecywali że już za parę dni numer wróci z 10 razy. Dzisiaj znowu byłem w Chrzanowie w plusie i nawet dałem Joannę z Orange Krzeszowice do telefonu żeby to wkoncu wyjaśnić. I się wyjaśniło. Mówią mi że numer zniknal. Nie ma takiego numeru ani tu ani tu. Normalnie  dramat. A najlepsze w tym wszystkim jest to że rachunek przyszedl 1200 zł za zerwanie umowy. Proszę kogoś ogarniętego z sieci Orange o spróbowanie zająć się moja sprawą. Po prostu numer zniknal

10 ODPOW. 10

Poziom 27, Znawca Przestworzy
  • 395
  • 908
  • 43

Pomocy

Na Forum niestety nikt Ci nie będzie w stanie pomóc, bo w tej sytuacji potrzebny będzie wgląd w Twoje konto. Sprawa rzeczywiście nieciekawa, podejrzewam, że z jakiegoś powodu nie doszedł do Orange sygnał na anulowanie procesu MNP. Od paru lat cały proces idzie przez UKE i ich PLI CBD (Platforma Lokalizacyjno-Informacyjna z Centralną Bazą Danych), więc tylko osoby z odpowiednimi uprawnieniami do niej mogą zobaczyć co się działo z numerem.
Sugeruję szczegółowo opisać sytuację oraz złożyć reklamację (najszybciej będzie złożyć pismo w salonie). Dzięki temu trafi to do osób zajmujących się tego typu problemami. Podejrzewam, że rozpatrzenie może zająć trochę więcej czasu niż standardowe 7 dni, ale przynajmniej zamrozi to wszelkie działania windykacyjne ze strony Orange do czasu rozpatrzenia reklamacji.


Poziom 36, Nawigator Galaktyczny
  • 3372
  • 8177
  • 152

Pomocy

Kara 1200 z jakiej sieci ?? Wychodzi na to, że numer przeszedł do Plusa, bo oprócz odstąpienia powinno się anulować także przeniesienie (MNP).

W salonach nic nikt nie pomoże oni są od sprzedaży, a nie od skomplikowanych tematów. Co da podawanie słuchawki ?? 


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2192
  • 6352
  • 206

Pomocy

Zrób tak: ponów przeniesienie numeru w Plusie do oferty na kartę. Ten numer po prostu wisi w próżnie i czeka na podpięcie numeru tymczasowego w PLUS. Jak już będzie w Plusie powrót numeru do Orange. Co do kary, po powrocie numeru do Orange pismo z opisem sytuacji powinni anulować.

Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 6
  • 0
  • 0

Pomocy

 Z sieci Orange. A w ich abonamencie byłem dwa dni. Potem plus zabrał numer i tyle go widzieli


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2192
  • 6352
  • 206

Pomocy

A jak wpiszesz swój nmer w tej wyszukiwarce to co podaje ? Gdzie jest numer ?
https://archiwum.uke.gov.pl/dostawca/?lang_id=1

Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 6
  • 0
  • 0

Pomocy

Operatorem numeru jest Polkomtel Sp. z o.o. (RPT: 3)


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 6
  • 0
  • 0

Pomocy

Czekaj pani w salonie plus w Chrzanowie pokazała mi na ekranie komputera że numer nie należy do sieci plus. 


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2192
  • 6352
  • 206

Pomocy

Więc w Salonie Plusa powiedz że chcesz przenieść numer na kartę z tym samym numerem sprawy co był za pierwszym razem.

Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 6
  • 0
  • 0

Pomocy

Ale w salonie plusa mówią mi że nie ma takiego numeru w ich sieci. Na monitorze mi pokazywała. I tak w kółko