26-07-2017
20:31
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
26-07-2017
20:31
Pierwsze rozliczenie po przedłużeniu umowy
Jakiś czas temu przedłużyłem umowe, w kopercie znajdowała się dodatkowa karta SIM. Co było dziwne bo ustalone było że numer zostaje ten sam. Kilka dni temu przyszła pierwsza faktura w wysokości prawie 90 zł a abonament na umowie wynosi 40zl. Tak tak wiem aktywacyjna i wgl. Sprawdzałam szczegóły faktury i wychodzi na to że aktualnie posiadam dwa aktywne numery z dwoma różnymi abonamentami. Co w takiej sytuacji zrobić ? Czy mogę np zerwać umowe z numerem, który chciałam przedłużyć w sensie z tym starym, którego używałam do tej pory?
2 ODPOW. 2
26-07-2017
20:46
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
26-07-2017
20:46
Pierwsze rozliczenie po przedłużeniu umowy
Na początek przeanalizuj papiery, które podpisałeś.
Jeśli coś jest nie tak, opisz całe okoliczności sprawy i złóż reklamację np. przez mój Orange.
Jeśli coś jest nie tak, opisz całe okoliczności sprawy i złóż reklamację np. przez mój Orange.
01-08-2017
15:41
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
01-08-2017
15:41
Pierwsze rozliczenie po przedłużeniu umowy
Niemalże dam sobie nerkę wyciąć, że 2-gi numer to plan FreeNet.
Jeśli zawierałeś umowę telefonicznie, to polecam złożenie reklamacji. Rozmowa zostanie odsłuchana.
Jeżeli natomiast do podpisania umowy doszło w salonie, to musisz udać się właśnie tam wyjaśnić sytuację. Salon może również taką umowę anulować, w wypadku stwierdzenia swojego błędu. (I zwykle, gdy faktycznie Konsultant z Klientem się nie dogadali, to tak się dzieje)
Ze swojej strony jeszcze dodam, że FreeNety są często prezentowane jako "dodatkowy pakiet internetowy", przy czym
Informacja o opłatach jest zachowana.
Jeśli zawierałeś umowę telefonicznie, to polecam złożenie reklamacji. Rozmowa zostanie odsłuchana.
Jeżeli natomiast do podpisania umowy doszło w salonie, to musisz udać się właśnie tam wyjaśnić sytuację. Salon może również taką umowę anulować, w wypadku stwierdzenia swojego błędu. (I zwykle, gdy faktycznie Konsultant z Klientem się nie dogadali, to tak się dzieje)
Ze swojej strony jeszcze dodam, że FreeNety są często prezentowane jako "dodatkowy pakiet internetowy", przy czym
Informacja o opłatach jest zachowana.