28-09-2019
09:45
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
28-09-2019
09:45
Płatności
Witam, od jakis 2 tygodni borykam się z pewnym problem, otóż nie mogę zrealizować płatności poprzez moje konto orange. Gdy chce wykonać płatność przez ową metodę pisze mi ,,Konto zamknięte''. Bardzo proszę o pomoc w rozwiązaniu tego problemu.:(
2 ODPOW. 2
28-09-2019
12:31
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
28-09-2019
12:31
Płatności
@sawrk , nikt na forum nie ma wglądu do Twojej kartoteki. Pozostaje kontakt na czacie w poniedziałek od rana, albo na BOK 510100100 z telefonu, lub aplikacji MO, do której zapewne też nie masz dostępu. Dziwne, że tyle czasu nie było reakcji z Twojej strony poprzez w/w kanały dostępu.
29-09-2019
14:09
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
29-09-2019
14:09
Płatności
Spróbuj odpiąć płatnosci orange poprzez dodanie jakiejś innej metody płacenia, następnie podepnij z powrotem dolicz do rachunku.