Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Płatności


Poziom 4, Obserwator
  • 1
  • 0
  • 0

Płatności

Witam, od jakis 2 tygodni borykam się z pewnym problem, otóż nie mogę zrealizować płatności poprzez moje konto orange. Gdy chce wykonać płatność przez ową metodę pisze mi ,,Konto zamknięte''. Bardzo proszę o pomoc w rozwiązaniu tego problemu.:(

2 ODPOW. 2
Anonim

Nie dotyczy

Płatności

@sawrk , nikt na forum nie ma wglądu do Twojej kartoteki. Pozostaje kontakt na czacie w poniedziałek od rana, albo na BOK 510100100 z telefonu, lub aplikacji MO, do której zapewne też nie masz dostępu. Dziwne, że tyle czasu nie było reakcji z Twojej strony poprzez w/w kanały dostępu.


Pracuję w Orange
  • 73
  • 94
  • 7

Płatności

Spróbuj odpiąć płatnosci orange poprzez dodanie jakiejś innej metody płacenia, następnie podepnij z powrotem dolicz do rachunku.