- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Cześć,
Zrezygnowałem z oferty na kartę, na której miałem wszystko bez limitu (rozmowy, SMS-y i MMS-y) oraz 400 GB internetu miesięcznie za 35 zł. Internet śmigał, wszystko było stabilnie.
Teraz mam abonament za 95 zł miesięcznie i jest dramat:
Prędkość pobierania to jakiś żart. Czasem ledwo 2 Mb/s, podczas gdy na starterze miałem kilkukrotnie więcej.
Zasięg mam 1-2 kreski, a na karcie było 3-4.
Umowa obiecuje prędkości do 1050 Mb/s, ale to czyste kłamstwo.
Nie rozumiem, jak to możliwe, że droższy abonament działa gorzej niż tańsza oferta na kartę. Czy ktoś z Was też spotkał się z taką sytuacją? Chcę wiedzieć, czy to tylko mój przypadek, czy operator po prostu traktuje klientów abonamentowych gorzej niż tych na kartę.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Kacper55 zweryfikuj swoje pomiary o różnych porach dnia. Być może okazał się, że nadajnik ma jakieś problemy techniczne, modernizacje, awarię, zakłócenia itp. Zbieg okoliczności w momencie zmiany oferty a problemami z nadajnikiem.
Druga sprawa, deklarowana prędkość w umowie, to jest prędkość maksymalna, przy agregacji pasm LTE i 5G. W internecie mobilnym nie ma deklaracji stałej prędkości, która w bardzo mocny stopniu zależy od siły odbieranego sygnału (odległość od nadajnika, ukształtowanie terenu) jak i dostępność pasm na nadajniku.
Miałem podobną sytuację kilka lat temu w mojej okolicy. Nadajnik uległ awarii i z interneu praktycznie w ogóle nie dało się korzystać. Trzeba było czekać na naprawę.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Kacper55 zweryfikuj swoje pomiary o różnych porach dnia. Być może okazał się, że nadajnik ma jakieś problemy techniczne, modernizacje, awarię, zakłócenia itp. Zbieg okoliczności w momencie zmiany oferty a problemami z nadajnikiem.
Druga sprawa, deklarowana prędkość w umowie, to jest prędkość maksymalna, przy agregacji pasm LTE i 5G. W internecie mobilnym nie ma deklaracji stałej prędkości, która w bardzo mocny stopniu zależy od siły odbieranego sygnału (odległość od nadajnika, ukształtowanie terenu) jak i dostępność pasm na nadajniku.
Miałem podobną sytuację kilka lat temu w mojej okolicy. Nadajnik uległ awarii i z interneu praktycznie w ogóle nie dało się korzystać. Trzeba było czekać na naprawę.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Płacę 95 zł za abonament, a internet działa gorzej niż na starterze,
Dzięki za odpowiedź. , To nie jest kwestia odległości od nadajnika.
Podpisałem umowę 7 lipca i od razu miałem problemy z VoLTE, o czym pisałem do obsługi. Naprawili to, i internet działał w miarę poprawnie.
Problem w tym, że po około dwóch tygodniach od naprawy VoLTE, jakość internetu nagle i dramatycznie spadła. Zasięg się pogorszył, a prędkość jest tak niska, że ledwo wczytuje mi aplikacje.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Płacę 95 zł za abonament, a internet działa gorzej niż na starterze,
@Kacper55 musiało się w tym czasie coś zmienić np. obciążenie BTS. Popróbuj różnych ustawień 5G, lub LTE.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Płacę 95 zł za abonament, a internet działa gorzej niż na starterze,
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Płacę 95 zł za abonament, a internet działa gorzej niż na starterze,
@Kacper55 również pisałem o ewentualnej awarii nadajnika, zakłóceniu bądź modernizacji. Być może trafiłeś z podpisaniem umowy na jakieś prace na nadajniku, przeciążenie nadajnika.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Płacę 95 zł za abonament, a internet działa gorzej niż na starterze,
Używasz cały czas tego samego routera? Czy po podpisaniu umowy dostałeś nowy?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Płacę 95 zł za abonament, a internet działa gorzej niż na starterze,
Doprecyzuj proszę.
Przeszedłeś z oferty na kartę do abo 95 zł.
I teraz: przeszedłeś na abonament L w cenie 95 zł, czy masz Love z internetem mobilnym za 95 zł z limitem 500 GB ? + druga karta sim z limitem 300 GB.
Jeśli to internet mobilny, zweryfikuj na infolinii czy poprawnie utworzyła się strefa domowa.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Płacę 95 zł za abonament, a internet działa gorzej niż na starterze,
Ja przeszedłem z startera na sam Abonament Plan L wszystko bez limitu ale wszystko się już wyjaśniło dostałem SMS od Orange że obok nadajnika robią modernizację w mojej miejscowości
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Płacę 95 zł za abonament, a internet działa gorzej niż na starterze,
@Kacper55napisał(-a)wszystko się już wyjaśniło
przyznaj sobie rozwiązanie
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »