- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pozostaje w takim razie reklamacja z uzasadnieniem i screenem. Czy kontakt z konsultantem był nagrywany? Warto użyć wszystkich środków łącznie z prośbą o odsłuchanie zapisu rozmowy w której konsultantka nie chciała Ci pomóc... Podejrzewam że nie było to celowe działanie. Stawiam na niewiedzę konsultanta...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange wprowadza ludzi w bład
Co do neta, w ofercie masz ok 8 Gb neta w kraju i 2 z hakiem w UE...Złóż reklamację w BOK, dołącz screena jako załącznik...przeczytaj również regulamin usługi. Może nie spełniasz jakichś warunków...
Pozdrawiam
Maciej
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange wprowadza ludzi w bład
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange wprowadza ludzi w bład
@Anonim, właśnie odkopałem to samo. Wychodzi na to ze są rozbieżności pomiędzy ofertą mobilną i www... @RomanBuk, upierał bym się przy reklamacji...
Racja @RomanBuk...przy przedłużeniu umowy jest oferta o której piszesz....a tu szczegóły
@RomanBuk, jesteś pewien że do zamówienia przez www użyłeś kanału "Przedłużam umowę"? W opcji "przenoszę numer" jest różnica którą opisałeś...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pozostaje w takim razie reklamacja z uzasadnieniem i screenem. Czy kontakt z konsultantem był nagrywany? Warto użyć wszystkich środków łącznie z prośbą o odsłuchanie zapisu rozmowy w której konsultantka nie chciała Ci pomóc... Podejrzewam że nie było to celowe działanie. Stawiam na niewiedzę konsultanta...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange wprowadza ludzi w bład
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange wprowadza ludzi w bład
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- « Poprzedni
- Następny »