- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Cześć,
Mam taką sytuację, że w już prawie dwa lata temu zmarła mi babcia a numer stacjonarny nadal na nią jest i przychodzą rachunki na jej dane.
Pewnie bez większego problemu po okazaniu aktu zgonu mogę przenieść ten stacjonarny numer na siebie, ale pytanie czy nazwisko musi być to samo co babci i adres zamieszkania też ?
Umowa jest z pewnością na czas nieokreślony, płacę za całość 34,zł/msc:
Minuty na Każdą Kieszeń
Plan Na Każdą Kieszeń (24 mies.)
Pytanie czy przenosząc ten numer na siebie muszę przedłużyć umowę i czy mogą podnieść mi całkowite opłaty za ten numer
Pytanie kluczowe czy przenosząc ten numer stacjonarny na siebie mogę odrazu podpisać umowę na LTE wspólny z telefonem na raty za 85zł i przede wszystkim czy dostanę rabat Orange extra i wtedy będę miał ten abonament wspólny za 42,5zł ??
Czy jest jakaś minimalna wysokość abonamentu na numerze stacjonarnym aby załapać się na orange extra?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Masz dwie opcje:
1) możesz zrezygnować w trybie natychmiastowym, a potem nowa umowa - ale tylko na 99% uda się odzyskać numer - wtedy masz nową promocję (dowolną)
2) możesz dokonać cesji - ale wtedy oferta pozostaje bez zmian, ale plus jest taki, że nie masz przerwy w działaniu telefonu. Ew po dokonanej cesji możesz zmienić abonament, ale jak masz lojalkę to tylko w górę.
Oferta którą opisujesz jest na 2 lata.
Plan na każdy dzień +minuty na każdą kieszeń na czas nieokreślony kosztują 64,26 (62,36+2)
Komórkę możesz wziąć i tak, ale rabat będzie gdy usługi będą na Ciebie. Więc jedna czy dwie faktury będą bez rabatu. Jeśli chcesz mieć rabat od razu, załatw sprawy z telefonem najpierw.
🔔 Edit: Więcej szczegółów na temat formalności w przypadku śmierci Klienta znajdziesz w Bazie Wiedzy 📚
______________
* Post został uzupełniony o link do Bazy Wiedzy - moderator Kinga
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange stacjonarny - śmierć abonenta i przeniesienie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange stacjonarny - śmierć abonenta i przeniesienie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange stacjonarny - śmierć abonenta i przeniesienie
W słowie "przenieść" mam na myśli że numer telefonu którego używała Twoja Babcia będziesz mógł zostawić na tej linii podpisując nową umowę na siebie, pozdrawiam.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Masz dwie opcje:
1) możesz zrezygnować w trybie natychmiastowym, a potem nowa umowa - ale tylko na 99% uda się odzyskać numer - wtedy masz nową promocję (dowolną)
2) możesz dokonać cesji - ale wtedy oferta pozostaje bez zmian, ale plus jest taki, że nie masz przerwy w działaniu telefonu. Ew po dokonanej cesji możesz zmienić abonament, ale jak masz lojalkę to tylko w górę.
Oferta którą opisujesz jest na 2 lata.
Plan na każdy dzień +minuty na każdą kieszeń na czas nieokreślony kosztują 64,26 (62,36+2)
Komórkę możesz wziąć i tak, ale rabat będzie gdy usługi będą na Ciebie. Więc jedna czy dwie faktury będą bez rabatu. Jeśli chcesz mieć rabat od razu, załatw sprawy z telefonem najpierw.
🔔 Edit: Więcej szczegółów na temat formalności w przypadku śmierci Klienta znajdziesz w Bazie Wiedzy 📚
______________
* Post został uzupełniony o link do Bazy Wiedzy - moderator Kinga