- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zawarłem umowę z Orange na kilka numerów telefonów, ofertę przygotował i informował mnie dość miły sprzedawca, w trakcie rozmowy kilkukrotnie wymienione padły kwoty za całość umowy i opłata miesięczna 150zl netto na msc. Kilkukrotnie pytałem czy to całość umowy i czy nie ma żadnych dodatkowych koniecznych opłat. Zostałem zapewniony że to całość kwoty. Weryfikację postanowiłem również poczynić na infolinii (sprawdzenie osoby sprzedającej usługę i wiarygodności oferty) Zaalarmowało mnie że jeszcze przed podpisaniem umowy u kuriera na umowie widnieje dłuższy czas spłacania 0 zł opłat za jakieś telefony biurowe (36msc a nie 27 jak cała umowa) ale i na infolinii w dniu zawarcia umowy otrzymałem informacje że mogę swobodnie wypowiedzieć taką umowę w msc lipcu 2027 i nawet jeśli zerowe faktury za telefon będą dalej naliczane to nic się nie zmieni przy rozwiązaniu umowy i dodatkowych opłat z tego tytułu nie będzie. W tej rozmowie również poinformowano mnie; że kwoty z cenników na umowie to jedyne zobowiązania wobec Orange. Później otrzymałem sms z informacją o aktywacji usług i pakiecie love i oczekiwaniu na podłączenie usługi stacjonarnej (wziąłem to za marketing na który wszakże się zgodziłem). Słowem nie było o usłudze stacjonarnej w trakcie mojej rozmowy z konsultantem ani nigdzie w punkcie o cenie usług czy moich zobowiązaniach w umowie zawieranej przez kuriera. Po upłynięciu kilku miesięcy startowych (0zl w związku ze zmianą operatora) otrzymuje informacje że nie dokupiłem produktu stacjonarnego i to wpłynie na podniesienie moich rachunków na podstawie regulaminu promocji love. Nawet słowem nie zająknął się sprzedawca o tych pakietach w prezentacji oferty, słowem nie ma też o tym w punkcie dotyczącym abonamentu ani cen usług. Rozumiem że to świadome działanie Orange żeby nowych klientów wprowadzić w błąd i Orange uwielbia postępowania sądowe i przed UKE za nierzetelność oferty, wprowadzanie w błąd i ukrywanie istotnych faktów, które z definicji są działaniami niezgodnymi z prawem, które zostały popełnione dla własnej korzyści bądź przyniesienia strat drugiej stronie?
złożyłem reklamację na którą otrzymałem odpowiedź odmowna w formie kopiuj wklej formularza bez żadnego odniesienia się do sytuacji i moich uwag co do sposobu prezentacji oferty
proszę o wyjaśnienie sytuacji i wskazanie dalszych możliwych dróg reklamacyjnych a także informacje gdzie można uzyskać nagrania rozmów w celu dalszego postępowania przed UKE jeśli reklamacje pozostaną bezskuteczne.
z poważaniem
Damian Wychowaniec
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ewidentne wprowadzenie w błąd klienta.
Pakiet Love dla firm jest tańszy od standardowych abonamentów, ale warunek musi się składać z usług komórkowych oraz usług stacjonarnych (telefon stacjonarny, internet) może też być Internet mobilny biurowy.
Od zakupu usług mobilnych jest 30 dni na skompletowanie pakietu.
Konsultant świadomie podawał ceny z pakietu love bo są niższe wiedząc że nie skompletuje pakietu, a po kilkui miesiącach zerowych abonamentów klient może się nie dopatrzy.
Składaj odwołanie od reklamacji, najlepiej pisemnie z tytułem "Skarga" żądaj odsłuchania rozmowy.
Tutaj nikt Ci nic nie wyjaśni. Musisz sam powalczyć, niestety.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange celowo wprowadza klientów w błąd ?!
@Galder ci konsultanci tak naprawdę nie zawsze ogarniają. Jeśli jest nie tak jak powinno, złóż reklamację. Przecież te rozmowy są nagrywane.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange celowo wprowadza klientów w błąd ?!
Złożyłem, dostałem odpowiedź że nie uznano 🙂 stąd post tutaj, czekam na jakiegoś moderatora który przyjrzałby się sprawie …
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange celowo wprowadza klientów w błąd ?!
@Galder musisz przy składaniu reklamacji bardzo dokładnie opisać problem i otwarcie poprosić o przesłuchanie zapisu Twojej rozmowy z konsultantem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange celowo wprowadza klientów w błąd ?!
@Galder najważniejszym jest ustalenie jakie naprawdę usługi wykupiłeś umownie u operatora.
Już nazwa własna pozwoli określić stan Twojego konta usługowego. Później warto zerknąć na umowę o podsumowanie kosztów. Może być w aplikacji Mój Orange
Jak już będziesz to wszystko wiedział
Warto przypomnieć sobie datę przyjęcia oferty i ewentualnie osoby, która sprzedawała.
Napisz pismo do operatora na adres
Orange Polska SA
Jagiellońska 34
96-100 Skierniewice
Dokładnie opisz sytuację, zacytuj ustalenia z rozmowy sprzedażowej i poproś o wyjaśnienie sprawy
Jeśli cokolwiek zostało wprowadzone niezgodnie z ustaleniami zażądaj korekty umowy ( lub jej anulowania) bądź poprawki samych płat
Otrzymasz odpowiedź wiążącą.
Jeśli nie będzie spełniała oczekiwań i nie wyjasni problemu dopiero pisz do UKE pismo o podobnej treści załączając odpowiedź operatora.
Dojdziesz swego...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ewidentne wprowadzenie w błąd klienta.
Pakiet Love dla firm jest tańszy od standardowych abonamentów, ale warunek musi się składać z usług komórkowych oraz usług stacjonarnych (telefon stacjonarny, internet) może też być Internet mobilny biurowy.
Od zakupu usług mobilnych jest 30 dni na skompletowanie pakietu.
Konsultant świadomie podawał ceny z pakietu love bo są niższe wiedząc że nie skompletuje pakietu, a po kilkui miesiącach zerowych abonamentów klient może się nie dopatrzy.
Składaj odwołanie od reklamacji, najlepiej pisemnie z tytułem "Skarga" żądaj odsłuchania rozmowy.
Tutaj nikt Ci nic nie wyjaśni. Musisz sam powalczyć, niestety.