- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mam pytanie, w tej chwil mam abonament w Orange i dodatkową usługę Multibox, skrzynkę email na serwerze Orange.
Czy jak się przeniosę do Orange Flex ta skrzynka zostanie czy ją stracę?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@SnakeTS i masz czwartą (taką samą) odpowiedź na Twoje pytanie że jak przejdziesz do Flex konto zostanie skasowane.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange Mulibox - email
@SnakeTS tu jest odpowiedź Flex a Multibox - Nasz Orange
PS.
To jest dla biznesu, ale tak samo będzie dla prywatnych.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange Mulibox - email
Dla mnie to nie jest jasne.
Cytat z regulaminu:
Warunkiem korzystania z Usługi jest pozostawanie abonentem Orange. Z chwilą, z którą użytkownik Usługi przestanie być abonentem Orange korzystającym z numeru, na który zalogował się w serwisie www.orange.pl przy aktywacji Usługi, utraci możliwość korzystania z Usługi.
Teraz tak, mówimy o klientach indywidualnych:
Przechodzę do Orange Flex - jestem klientem Orange nadal, czyli skrzynka powinna zostać.
Poza tym, mam jeszcze usługi stacjonarne, czyli dalej - jestem klientem Orange.
To jak to jest?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange Mulibox - email
@SnakeTS FLEX jest na innej platformie i nie współpracuje z MultiBox-em. Traktuj to tak, jak przeniesienie numeru do innej sieci. Jak numer przeniesiesz do NJU, również stracisz możliwość korzystania z MultiBox-a, mimo, że NJU też jest marką Orange.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange Mulibox - email
@ketrasaArtur ok, dobra to traktujmy Flexa jako "innego" operatora.
Ale mam jeszcze usługi stacjonarne (neo + telefon) to co, skrzynka zostanie czy nie...?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange Mulibox - email
@SnakeTS z tego co pamiętam, MultiBox jest przypisany do numeru komórkowego. Podejżewam, że pewnie MultiBox nie zostanie przy usługach stacjonarnych. Tu mi trudno coś podpowiedzieć, bo już od kilku lat nie posiadam usług stacjonarnych od Orange. Pojawiały się tematy na forum NO, z problemami logowania i rejestrowania kont tylko na usługi stacjonarne.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange Mulibox - email
@ketrasaArtur numer przypisany do Multibox to komórkowy, więc usługi stacjonarne i nr telefonu stacjonarnego, tego nie dotyczą. @SnakeTS jeśli przeniesiesz numer telefonu do Flex, to skrzynka Multibox przepadnie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange Mulibox - email
Czyli tak samo jak w podlinkowanym wątku dla biznesu (o czym napisałem).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange Mulibox - email
I wszystko jasne w temacie. @Anonim dzięki za podpowiedź.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »