- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mam kilka pytań odnośnie nowej oferty Orange Love 2w1 - Internet LTE dla domu + abonament telefoniczny za 69 zł. Otóż:
1) Czy możliwe jest złożenie zamówienia za pośrednictwem strony orange.pl? Gdyż nie widzę żadnego odpowiedniego formularza. Wszystko dotyczy światłowodu/neostrady. Orange Love zamawia się tylko telefonicznie lub w salonie?
2) Czy cena usług i jej zakres jest taki sam w salonie jak na www?
3) Czy usługa "Szczęśliwe godziny" jest standardowo aktywna w ramach Orange Love? I czy w salonie jest dodatkowo płatna, bo kiedyś przynajmniej tak było, że była gratis tylko przez pół roku.
4) Czy po wykorzystaniu 3 GB przypisanych do karty abonanementu telefonicznego możliwe jest, aby od razu korzystać ze wspólnych 60 GB dostępnego w ramach "Wspólnego pakietu danych" wyłączając bezpieczny intenet?
5) Czy możliwa jest migracja nr komórkowego obecnie na kartę (taryfa: OFnK) do Orange Love?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
2. Wg regulaminu nie ma różnicy cenowej.
3. Orange Love ma oddzielne oferty, więc HH jest płatna 4,99.
4. Tak, jest odpowiednia usługa "nie chcę schodków".
5. Jeśli nie masz Zetafona, Minutofona, to nie powinno być problemu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
2. Wg regulaminu nie ma różnicy cenowej.
3. Orange Love ma oddzielne oferty, więc HH jest płatna 4,99.
4. Tak, jest odpowiednia usługa "nie chcę schodków".
5. Jeśli nie masz Zetafona, Minutofona, to nie powinno być problemu.