- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Opłata za kontakt z BOK
nowy_klient napisał(-a):Strona po przejściu do nowego Mój Orange nie działa prawidłowo. Próbowałem złożyć sprawę poprzez ,,Mój Orange,,. Niestety nie znalazłem takiej możliwości. Nikt z obsługi nie był w stanie mi pomóc, także na czacie. Powoduje to, że trzeba jednak dzwonić na BOK a to kosztuje. Ciekaw jestem jak długo funkcja zgłoszenia sprawy na Mój Orange nie będzie działała i ilu użytkowników będzie zmuszonych dzwonić do płatnego BOK... 🙂
@nowy_klient, jeżeli masz na koncie usługi stacjonarne, to bezpośrednio z zakładki forum Mój Orange masz wgląd w zakładkę Obsługa > Moje sprawy, albo z innej zakładki w górnej belce forum - Kontakt do rozmowy na czacie. Ewentualnie spróbuj skorzystać z tej podpowiedzi, ale nie jestem pewien, czy zadziała kliknij tutaj
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Opłata za kontakt z BOK
Miałem dłuższą sprawę do wyjaśnienia. Wpisywanie tego na czacie trochę by trwało. Może gdyby była na czacie możliwość przesyłania plików pdf lub World. Ale na czacie przecież tego nie ma.
Najwygodniejszą formą jest załączenie pisma i tutaj by się sprawdziła opcja Mój Orange. Tylko, że ona tez nie działa. Spróbowałem też odpowiedzieć na pismo z Orange na maila, którego otrzymałem z Orange, ale on też nie jest przyjmowany i otrzymałem automatyczną wiadomość, że został odrzucony i skierowano mnie do Mój Orange... 🙂 Tam znów nie działało i tak w kółko. Gdyby to był ktoś nie za bardzo obeznany z ,,intuicyjnym systemem na stronie Orange,, jak nazwał to konsultant 🙂 to by się pewnie załamał. Pozostało mi zatem dzwonić na płatną linię i tam dyktować...
Pozostaje chyba obserwować Mój Orange i liczyć dni, tygodnie? do kiedy ta forma kontaktu zostanie uruchomiona. W interesie klientów warto aby została uruchomiona szybko ale jaka będzie rzeczywistość czas pokaże.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Opłata za kontakt z BOK
burebusek,
Po kliknięciu w Obsługa>Moje sprawy>reklamacje>zgłoś sprawę trzeba się zalogować. Po zalogowaniu wyskakuje okienko ,,Przejdź do nowego Mój Orange,,. Tam znów trzeba się zalogować loginem z Moj Orange. Tam w zakłądce Zgłoszenia i zamówienia wyskakuje: w tej chwili nie masz otwartych zgłoszeń (pomimo, ze właśnie mam). Nie ma natomiast żadnej opcji do nowego zgłoszenia.
Po kliknięciu na podany przez Ciebie link trzeba się zalogować. Po zalogowaniu wyskakuje okienko... i tak w kółko... Sprawdź sam.
Konsultant w rozmowie (oczywiście płatnej) na moje prośby o pomoc stwierdził, że strona jest ,,intuicyjna,, i sam mogę znaleźć rozwiązanie 🙂 Później przyznał, że to musi być błąd strony
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Opłata za kontakt z BOK
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Opłata za kontakt z BOK
@nowy_klient, dopóki ktoś inny nie sprawdzi, moje sugestie nie trafią tam, gdzie trzeba. To dowód na "intuicyjność" błędu, który wprowadza w zaklęty krąg. To największa, moim zdaniem, bolączka MO wkurzająca tak wielu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Opłata za kontakt z BOK
Jedynym wyjściem aby nie płacić za kontakt z BOK to zadzwonić z telefonu z innej sieci.
Jutro jadę do salonu z reklamacją za naliczanie opłat za czas oczekiwania na połączenie z konsultantem i za samą rozmowę, której Konsultant nie chce sam zakończyć, tylko ja się musiałem dopytać, czy to już wszystko. Teraz już wiem dlaczego zależy im na jak najdłuższej rozmowie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Opłata za kontakt z BOK
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Opłata za kontakt z BOK
@Komputery654, poprzez aplikację MO z pełnym logowaniem, połączenie z konsultantem jest bezpłatne. Potwierdza to konsultant, jeżeli spytasz, a jeżeli się czeka, to co Ci szkodzi? Nawet sprawdzałem teraz, jaki numer mi się wyświetlił
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Opłata za kontakt z BOK
Piotrekk85, wcześniej już było tutaj pisane, że przez internet się nie da bo zmienili system i funkcja składania reklamacji przez internet nie działa 🙂
Rozumiesz teraz o co chodzi 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś