Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Poziom 39, Guru ****
  • 24084
  • 12254
  • 1119

Opłata za kontakt z BOK

[ Edytowane ]

Problem jest taki, że kiedyś BOK był za darmo ale abonamenty i połączenia drogie. W międzyczasie po kilku decyzjach administracyjnych, wojnach cenowych abonament i połączenia są tanie, a BOK płatne - coś za coś.

Poza tym w większości taryfy zamiast numeru z odpłatnością 29gr/min można poszukać numeru płatnego np. 1,50 zł za całość, np. w nowej ofercie abonamentu numer obsługi firm 510600600 gdzie po weryfikacji na IVR numerem prywatnym jest się przełączanym na infolinię dla usług prywatnych.

Masz światłowód z Orange, multiroom oraz tv z android tv lub xiaomi mi box S? 3xTAK -> zapisz się na testy -> tutaj -.
0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 29, Specjalista
  • 6660
  • 6006
  • 69

Opłata za kontakt z BOK

Tak, czy siak, biznes będzie się kręcił. Musieliby wszyscy klienci przestać dzwonić, ale to są mrzonki. Płacz i płać są w tak głęboko zakorzenionej symbiozie, że iluś wzburzonych klientów nie przerwie tego. Nastał czas prosperity dla takiego "klimatu"Emotikon: Mrugający

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 22, Pasjonat
  • 1086
  • 303
  • 12

Opłata za kontakt z BOK

Np. w Play też się płaci za obsługę, ale maksymalnie 1-1,99 PLN. chyba się z tym nie mylę. Ale jest sposób, żeby i tego nie płacić, chyba, że na czasie zależy. Nawet załatwiłem sprawę za kolegę. (chodziło o to, żeby mu włączyli usługę). Ani ja, oni on nie musieli dzwonić do Playa. Co prawda trwało to 3 dni, ale nie wymagało pośpiechu. Oni dzwonili i wszystko bezproblemowo zrobili.    

0 Lubię to
Odpowiedz
Highlighted
Pracuję w Orange
  • 866
  • 949
  • 72

Opłata za kontakt z BOK

[ Edytowane ]

@jaryn nie jest tak do końca, tam też zależy jaka jest taryfa.

 

Jednakże dla mnie ten temat jest jednoznaczny. Płacimy większy abonament, za tych co mogą dzownić na infolinię. Druga strona, to Ci co nie dzownią i przez to mają tańsze usługi. Przynajmniej każdy ma wybór. Jeżeli chce zadzownić, to za to zapłaci. Prywatnie mam dwie komórki, jedną u konkurencji żeby sobie testować, bo usługi Orange znam. Nie dzwoniłem nigdy, czytam sobie spokojnie regulaminy, nie mam zaskoczeń. Zdecydowaną większość spraw można załatwić samemu. Jak widziałem niejednokrotnie połączenia z Mój Orange i ktoś mówi, że chce wyłączyć usługę, to się szczerze nie dzwię decyzji. Chociaż wiadomo, po tym co Artur napisał, że to decyzja przede wszystkim finansowa. Jak ktoś jeszcze ma pytanie: za co ja płacę? To odpowiedź sobie, za usługi, jakie masz na komórce. Taka deygresja skromna, ale mam nadzieję, że przede wszysktkim post Artura nakreślił decyzję.

Z racji zmiany charakteru pracy, obecnie pracuję na koncie: https://nasz.orange.pl/t5/user/viewprofilepage/user-id/124978
Konto usunięte
Nie dotyczy

Opłata za kontakt z BOK

@WojcieszkoJa 19 zł mam za darmo polaczenie z BOK  z innej sieci.

0 Lubię to
Odpowiedz
Pracuję w Orange
  • 866
  • 949
  • 72

Opłata za kontakt z BOK

Bardziej mi chodziło o same połączenie dla Klientów Play.

Z racji zmiany charakteru pracy, obecnie pracuję na koncie: https://nasz.orange.pl/t5/user/viewprofilepage/user-id/124978
0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 22, Pasjonat
  • 1086
  • 303
  • 12

Opłata za kontakt z BOK

[ Edytowane ]

@Wojcieszko  no to napisałem, że maksymalnie 1-1,99 PLN jest te 29 gr. za minutę. Chodzi o opłatę maksymalną za jedno połączenie. FORMUŁA iPhone, FORMUŁA SMARTFON UNLIMITED, FORMUŁA RODZINA SMARTFON UNLIMITED - te oferty mają naliczanie sekundowe za 29 gr. minuta bez ograniczenia, pozostałe od 1 do 1,99 PLN. 

A takie jeszcze pytanie komu Orange dawał lub daje Abonamenty za 12 PLN brutto. To nie było dla zwykłych klientów.

 

0 Lubię to
Odpowiedz
Sid
Poziom 10, Poszukiwacz
  • 8
  • 15
  • 0

Opłata za kontakt z BOK

Zaraz zaraz, jestem w "sieci" od czasu NMT 450MHz czyli od poczatków telefonii w Polsce - Nikoia pierwsza którą mam w bagazniku jakby co - zadziała bo transmisja chodzi Emotikon: SzczęśliwyEmotikon: Szczęśliwy sprawdzone Emotikon: SzczęśliwyEmotikon: Szczęśliwy.

 

A dorzeczy, z tytułu bytnościi jej długości w sieci Centertel >Idea 18800 > Orange obecnie mam pełen zakresporównania. I z szacunkiem ale teraz to Orange strzela sobie w pietę tym bryknięciem, o i to niejednym.

1. Od 26 grudnia zostały zniesione "darmowe" połączenia z BOKiem - jakie darmowe, jak płacę abonament za usługi, a wiec tez za obsługę bo zgłoszenie awarii czy reklamacja nie jest zdobyciem informacji - czyt. to nie infolinia.

2.Zniesiono też połączenia z konsultantami poprzez aplikację Mój Orange.

3. Jest totalny zamęt po wprowadzeniu ostatnie zmiany - przenosiny na Nowy Mój Orange. Pytanie - PO CO POPRAWIAĆ COŚ CO BYŁO DOBRE ?? A teraz nie mogę zalogować się do własnego konta i zarządzać nim, opłacić normalnie, a nie poprzez jakieś linki-klawisze na przesłanej fakturze na email-a. Skąd mam wiedzieć i jak uwierzytelnić wiarygodność podanego odnośnika, jak muszę ponieść koszt za połączenie z BOKiem. ??!!!!!

4. Zniesiono możliwość zgłaszania spraw, reklamacji itp. poprzez wiadomości tekstowe z Mój Orange.

 

To jest działanie prokonsumenckie ???!!! NIE !!! To jest wsteczne działanie operatora. Są prawa ale sąteż i obowiązki. Naprawdę, na przełomie lat swojej bytności, pracy też u operatorai pracy własnej zanim jeszcze były salony autoryzowane free seller  wiem jak to wyglądało, jakie były potknięcia, ale zawsze na plus wychodził operator a teraz Orange niestety uprawiać zaczyna jakąś akrobatykę.

 

Ostatnia zmiana wprowadziła totalny zamęt - potwierdzone mam to z centrali przez kilku kosultantów. Musza niestety przyjmować "tony zgłoszeń" ( płatnych już) więc zatacza sie koło - taki sposób na pozyskanie dodatkowej kaski ?????

 

Nie dobrze zaczyna dziać sie tu !! Niestety, ale zaczyna to iść wzłym kierunku. To jest za uwolnienie opłat roamingowych ??

 

Ogólnie jest totalnie źle, nic nie można wykonać, nadal nie mam dostepu do konta. poszło kilka mega zgłoszeń no i ma być do 31.12.2017 " naprawione ".

 

Ja mam cierpliwość ale i upór i wytrwałość w dążeniu do swoich racji

Poziom 20, Pasjonat
  • 865
  • 1066
  • 4

Opłata za kontakt z BOK

Otóż to - zgłaszanie awarii powinno być darmowe! Może nawet na inny numer niż BOK, ale bez opłat.

Ostatnio miałem awarię i z Mój Orange nie dało się połączyć z konsultantem (usunęli te możliwość?), musiałem wziąć telefon z innej sieci i zadzwonić na BOK. Rejestracja zgłoszenia poszła szybko (pełny automat!) a i realizacja naprawy na drugi dzień też migiem (jestem pod wrażeniem), ale czy tak musi być, żebym musiał kombinować z dzwonieniem by ominąć "niezasłużone" opłaty...

Poziom 22, Pasjonat
  • 1086
  • 303
  • 12

Opłata za kontakt z BOK

[ Edytowane ]

@bluesmanniak  a z jakiej innej sieci?  Na pewno za darmo było sprawdzone w bilingu? 

0 Lubię to
Odpowiedz