Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Oferta retencyjna


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 1
  • 0

Oferta retencyjna

Witam,

Po złożeniu rezygnacji otrzymałem telefon od konsultanta z propozycją przedłużenia umowy. Prosiłem konsultanta o jeden dzień do namysłu. Jednak otrzymałem odpowiedź, że albo się decyduję albo przekaże informacje, o tym żeby zgodnie z dyspozycją wyłączono mój numer.

Czy to standardowe praktyki pracowników Orange ?

 

Nie ukrywam, że jestem trochę zaskoczony takim traktowaniem klienta.

Czy można w jakiś sposób odtworzyć tą ofertę, którą składał ten pracownik ?

 

Za wszelkie podpowiedzi będę wdzięczny.

 

Pozdrawiam

7 ODPOW. 7

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5418
  • 17801
  • 186

Oferta retencyjna

Jeżeli konsultant informował Cię, że "rozmowa jest nagrywana" ... to ktoś w Orange może ją odsłuchać. Tylko po co? Podstawowe pytanie kiedy rozwiązuje się umowa, z której "zrezygnowałeś" i czy rozmowa z innym konsultantem może spowodować przedłużenie umowy. Osobiście sądzę, że tak, pod warunkiem że dotychczasowa jeszcze trwa. Jeżeli masz smartfon, to w aplikacji "Mój Orange", u dołu ekranu po prawej, jest ikona do DARMOWEGO połączenia z konsultanem, albo chata... spróbowałbym.


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 1
  • 0

Oferta retencyjna

Przepraszam może nie doprecyzowałem swojego posta. Konsultant przedstawił sensowną ofertę, ale nie przywykłem do stawiania sprawy albo teraz albo nigdy 🙂 prosiłem o jeden dzien do namysłu, ale otrzymałem odpowiedź, że ten dział tak nie pracuje.


Poziom 22, Odkrywca Przestworzy
  • 227
  • 137
  • 15

Oferta retencyjna

Cześć,dziwne to trochę to piszesz nie rozumiem tego konsultanta co Cię postawił w takiej sytuacji. Ja bym napisał przez Mój Orange podał dokładnie datę i godz.rozmowy i tyle że chcesz taką ofertę jak Ci przedstawił i jakiś dodatek za to jak się zachował.
Anonim

Nie dotyczy

Oferta retencyjna

@Above pozostaje Ci kontakt z BOK tak jak piszą koledzy i prośba o przygotowanie identycznej oferty jak w rozmowie telefonicznej. Pozdrawiamy. Wiele takich spraw możesz zrealizować przez Aplikację Mój Orange.

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32319
  • 36186
  • 1366

Oferta retencyjna

Są indywidualne oferty na daną chwilę. Jedyne co sugeruję kontakt z działem utrzymania *400 (z komórki w sieci Orange - na początku poproś o przełączenie).

Poziom 34, Ekspert Galaktyczny
  • 1027
  • 2132
  • 181

Oferta retencyjna

Może termin wypowiedzenia  mija w danym dniu? W takiej sytuacji, konsultantowi mogło chodzić o to, że jeżeli nie zdecydujesz się teraz, to telefon zostanie wyłączony, zgodnie z wypowiedzeniem usług, bo ten termin już mija?


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 1
  • 0

Oferta retencyjna

Witam,

 

Dziękuję za podpowiedzi. Złożyłem zapytanie poprzez reklamację i czekam na odpowiedź. Natomiast jeżeli chodzi o terminy, to umowa kończy mi się w grudniu więc spokojnie ten jeden dzień do namysłu powinienem otrzymać 🙂 ale cóż.....

 

 

Dziękuję wszystkim za pomoc 🙂