- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Oferta retencyjna
Witam,
Po złożeniu rezygnacji otrzymałem telefon od konsultanta z propozycją przedłużenia umowy. Prosiłem konsultanta o jeden dzień do namysłu. Jednak otrzymałem odpowiedź, że albo się decyduję albo przekaże informacje, o tym żeby zgodnie z dyspozycją wyłączono mój numer.
Czy to standardowe praktyki pracowników Orange ?
Nie ukrywam, że jestem trochę zaskoczony takim traktowaniem klienta.
Czy można w jakiś sposób odtworzyć tą ofertę, którą składał ten pracownik ?
Za wszelkie podpowiedzi będę wdzięczny.
Pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Oferta retencyjna
Jeżeli konsultant informował Cię, że "rozmowa jest nagrywana" ... to ktoś w Orange może ją odsłuchać. Tylko po co? Podstawowe pytanie kiedy rozwiązuje się umowa, z której "zrezygnowałeś" i czy rozmowa z innym konsultantem może spowodować przedłużenie umowy. Osobiście sądzę, że tak, pod warunkiem że dotychczasowa jeszcze trwa. Jeżeli masz smartfon, to w aplikacji "Mój Orange", u dołu ekranu po prawej, jest ikona do DARMOWEGO połączenia z konsultanem, albo chata... spróbowałbym.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Oferta retencyjna
Przepraszam może nie doprecyzowałem swojego posta. Konsultant przedstawił sensowną ofertę, ale nie przywykłem do stawiania sprawy albo teraz albo nigdy 🙂 prosiłem o jeden dzien do namysłu, ale otrzymałem odpowiedź, że ten dział tak nie pracuje.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Oferta retencyjna
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Oferta retencyjna
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Oferta retencyjna
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Oferta retencyjna
Może termin wypowiedzenia mija w danym dniu? W takiej sytuacji, konsultantowi mogło chodzić o to, że jeżeli nie zdecydujesz się teraz, to telefon zostanie wyłączony, zgodnie z wypowiedzeniem usług, bo ten termin już mija?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Oferta retencyjna
Witam,
Dziękuję za podpowiedzi. Złożyłem zapytanie poprzez reklamację i czekam na odpowiedź. Natomiast jeżeli chodzi o terminy, to umowa kończy mi się w grudniu więc spokojnie ten jeden dzień do namysłu powinienem otrzymać 🙂 ale cóż.....
Dziękuję wszystkim za pomoc 🙂