Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Odstąpienie od umowy zawartej przez telefon - koszty

ROZWIĄZANE

Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 18
  • 0

Odstąpienie od umowy zawartej przez telefon - koszty

Tak właśnie! Mają prawo się zastanowić w ciągu 14 dni! Ciekawe, że oferty nie można wysłać mailem - tylko telefonicznie przedstawiają! Właśnie po to- żeby naciągnąć klienta z nadzieją że machnie ręką lub się nie zorientuje. Szkoda, że taka głupia kwota 60zl zaważy na mojej kilkunastoletniej współpracy z operatorem. Trudno, wolę przenieść numery do innego - choć ceny podobne.


Poziom 23, Odkrywca Przestworzy
  • 421
  • 3583
  • 19

Odstąpienie od umowy zawartej przez telefon - koszty

Może nawet umowę wysłać na email. Jak tam nie zaakceptujesz to nie wchodzi w zycie. 


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 1998
  • 5314
  • 180

Odstąpienie od umowy zawartej przez telefon - koszty

Noe niestety, podczas składania zamówienia mogłeś zaznaczyć, że nie wyrażasz zgody na uruchomienie usługi przed 14 dniem. Wtedy nie można naliczyć żadnych opłat, ale usługi zaczynają działać z opóźnieniem.
Możesz w reklamacji powołać się właśnie na to, że nie zostałeś poinformowany o tym fakcie (chyba że byłeś).
Nie mniej jednak Masz rację, to jest oszustwo i mimo wszystko reklamacja winna być uznana i opłaty anulowane. Bezczelność telemarketerów nie zna granic.
Pisz, odwołuj się nie odpuszczaj. Trzymam kciuki.

Poziom 22, Odkrywca Przestworzy
  • 119
  • 569
  • 14

Odstąpienie od umowy zawartej przez telefon - koszty


@agat13napisał(-a)

@Igor517Reklamacja na infolinii to jedno, a pisemna na adres do korespondencji, drugie. Rozpatrywanie diametralnie różne w takich przypadkach


@agat13 rozpatrywanie odbywa się przez te same osoby. Bardziej tu kwestia w jaki sposób sprawa zostanie opisana przez konsultanta. Więc papierowe pismo konieczne nie jest, ale wklejenie reklamacji na chacie i prośba o przekopiowanie treści do zgłoszenia - jak najbardziej na plus 🙂 


Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 12527
  • 51489
  • 586

Odstąpienie od umowy zawartej przez telefon - koszty

@marcin0216  mam troszkę inne przemyślenia...


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 106
  • 537
  • 2

Odstąpienie od umowy zawartej przez telefon - koszty

Ja jestem zdania że tej opłaty nie powinni Ci naliczać. Jeśli w trakcie rozmowy nie było informacji o takiej usłudze więc reklamacje powinni uznać i żadnych opłat według mnie nie powinno być. Mogą być dwie możliwości albo ta rekalamcja była źle zapisana i dlatego nie odliczyli za aktywację albo ta rozmowa gdzie były uzgadniane warunki umowy jednak wyglądał inaczej niż przedstawiasz. Takie jest moje zdanie, bo nie wyobrażam sobie że place za coś czego nie zamawiałem, nawet jak już podpisałem umowę.


Poziom 26, Entuzjasta Przestworzy
  • 1254
  • 2991
  • 31

Odstąpienie od umowy zawartej przez telefon - koszty

@Igor517  dostałeś sms i email z informacją o złożonym zamówieniu. czy poświęciłeś minutę aby sprawdzić co Ci orange wysłało?
podpisałeś umowę a dopiero potem ją przeczytałeś.
więc do kogo masz pretensje? (i nie ważne na co się umawiałeś bo to inna kwestia)

Tak właśnie! Mają prawo się zastanowić w ciągu 14 dni!

przez 13 dni będziesz korzystać z usługi i w ostatnim dniu stwierdzisz że juz nie chcesz oferty i chciałbyś ten okres mieć uslugę za free?