- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Na kilka miesięcy przed końcem umowy konsultant podczas rozmowy na temat jej przedłużenia dopisał wbrew moim prośbom dodatkowy numer. Dostałem potwierdzenie odstąpienia jednak Orange uznaje, że koszty aktywacji tego numeru powinienem zapłacić😳. Czy to jest zgodne z prawem czy powinien się tym zająć UOKiK?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Igor517 złóż reklamacje z prośbą o odsłuchanie rozmowy. Niech dokładnie zweryfikują, że nie wyrażana była zgoda na dodatkową usługę. Jeśli reklamacja zostanie uznana, to opłata aktywacyjna powinna być anulowana. Innego rozwiązania nie widzę. Odstąpienie nastąpiło, opłata aktywacyjna w takich przypadkach zawsze jest naliczana.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Odstąpienie od umowy zawartej przez telefon - koszty
@Igor517W piśmie reklamacyjnym na adres w Skierniewicach poproś o analizę sprawy i jeśli to była rozmowa telefoniczna musiała być nagrywana. Poproś o odsłuchanie i zaznacz, że w trakcie zdecydowanie nie zamawiałeś usługi. Bedzie to potwierdzone w nagraniu, a kwota aktywacji powinna być anulowana.
Pisz konkretnie i rzeczowo podając jak najwięcej danych o sprawie
Orange Polska S.A.
ul. Jagiellońska 34,
96-100 Skierniewice
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Odstąpienie od umowy zawartej przez telefon - koszty
@Igor517 podpisałeś umowę więc zaakceptowałeś nowe warunki a to że masz 14 dni na odstąpienie nie ma znaczenia. usluga została włączona prawidłowo na podstawie umowy. opłata prawidłowo naliczona.
dostaje sie warunki umowy na @ wiec warto sprawdzić co w nich jest.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Odstąpienie od umowy zawartej przez telefon - koszty
@Igor517 jeżeli w umowie jest zapis, że usługa ma wystartować od razu, a nie po upływie 14-tu dni, to Orange słusznie domaga się opłaty za aktywację usługi przy odstąpieniu od umowy. Inna sprawa, że podczas przedłużania umowy niechciana usługa została dodatkowo klientowi wciśnięta. Trzeba wystąpić z reklamacją.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Odstąpienie od umowy zawartej przez telefon - koszty
Wystąpiłem z reklamacją! 3 razy w tej sprawie dzwoniłem! Reklamacje przyjęli ale uważają że koszt za aktywację został prawidłowo naliczony. Nie jest to zgodne z prawem, prawo do odstąpienia od umowy nie ogranicza w żaden sposób możliwości naliczania jakichkolwiek opłat. Nie chciałem usługi, nie chciałem uruchomienia nowego numeru - nie korzystałem z niego. Odstąpiłem od umowy tego samego dnia jak dostałem umowę od kuriera. Obciążanie klienta jakimikolwiek kosztami w związku z wciśnięciem mu podstępem jakiegoś towaru czy usługi to absurd!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Odstąpienie od umowy zawartej przez telefon - koszty
@Igor517Reklamacja na infolinii to jedno, a pisemna na adres do korespondencji, drugie. Rozpatrywanie diametralnie różne w takich przypadkach
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Odstąpienie od umowy zawartej przez telefon - koszty
@Igor517napisał(-a)Wystąpiłem z reklamacją! 3 razy w tej sprawie dzwoniłem! Reklamacje przyjęli ale uważają że koszt za aktywację został prawidłowo naliczony. Nie jest to zgodne z prawem, prawo do odstąpienia od umowy nie ogranicza w żaden sposób możliwości naliczania jakichkolwiek opłat. Nie chciałem usługi, nie chciałem uruchomienia nowego numeru - nie korzystałem z niego. Odstąpiłem od umowy tego samego dnia jak dostałem umowę od kuriera. Obciążanie klienta jakimikolwiek kosztami w związku z wciśnięciem mu podstępem jakiegoś towaru czy usługi to absurd!
podpisałeś umowę?
jeżeli tak to opłata została prawidłowo naliczona. pomijam fakt czy się zgadza umowa. kurier odklikał że dostarczono i poszło do bilingu.
jeżeli nie to orange nie może Cie fakturować bo za co.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Odstąpienie od umowy zawartej przez telefon - koszty
😳 ale umowę czytałem po dostarczeniu przez kuriera! Jak mogę sprawdzić czy umowa którą mi ktoś wcisnął w oszukańczy sposób ma „wystartować” od razu!? Mam 14 dni na odstąpienie i tyle! Mam nadzieję, że czytający te komentarze uświadomią sobie jak oszukańczy proceder prowadzi Orange sprzedając przez telefon! Teraz dostałem ofertę nieruchomości! Nie tylko nie kupię nieruchomości ale nawet garnków jeśli chcieliby mi sprzedać i dywana! Numery przeniosę i wszystkich będę przestrzegał przed tymi naciągaczami!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Igor517 złóż reklamacje z prośbą o odsłuchanie rozmowy. Niech dokładnie zweryfikują, że nie wyrażana była zgoda na dodatkową usługę. Jeśli reklamacja zostanie uznana, to opłata aktywacyjna powinna być anulowana. Innego rozwiązania nie widzę. Odstąpienie nastąpiło, opłata aktywacyjna w takich przypadkach zawsze jest naliczana.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Odstąpienie od umowy zawartej przez telefon - koszty
@Igor517 podpisałeś/zatwierdziłeś umowę?
ludzie podpisują coś a potem dopiero zastanawiają się co właściwie podpisali haha
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »