Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Odstąpienie od umowy przy dobraniu telewizji. Czy możliwe?


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 14
  • 17
  • 0

Odstąpienie od umowy przy dobraniu telewizji. Czy możliwe?

Wiesz osoby 75+ korzystają z telegazety co dla niektórych może być dziwne ,porównujemy do dekodera horizon.

Menu jest tragiczne dla takich osób w tym wieku ,a liczba kanałów nie jest przesadzona jak za te pieniądze jest dla mnie mała.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18416
  • 52659
  • 710

Odstąpienie od umowy przy dobraniu telewizji. Czy możliwe?

@Tomes co do menu dekodera i obsługą, to się z Tobą zgadzam. Dla osób starszych jest porażką i trudno jest im się nauczyć. Za mocno skomplikowane. Często młodsze osoby mają problem z menu dekodera i obsługą.


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 14
  • 17
  • 0

Odstąpienie od umowy przy dobraniu telewizji. Czy możliwe?

Wiesz zapewniali mnie w salonie ,iż menu jest intuicyjne a potem okazało się zupełnie coś innego.

Nie wiem czy można bardziej utrudnić coś tak prostego???


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5496
  • 22113
  • 181

Odstąpienie od umowy przy dobraniu telewizji. Czy możliwe?

@TomesIMHO the dekodery UPC są znacznie słabsze od dekoderów Orange, widziałem jedne i drugie w działaniu. To co zniechęca starszych ludzi to po pierwsze sama zmiana i fakt że trzeba się czegoś uczyć na nowo a po drugie to horrendalne menu na starcie dekoderów Orange. Na to jest jedna rada: nie wyłączać dekodera, tylko TV. Wtedy menu nie będzie się pokazywało.

Z liczbą kanałów szaleństwa może nie ma ale też osoby w tym wieku raczej nie mają zbyt wysokich oczekiwań co do liczby kanałów, wydaje mi się że tu dałoby się znaleźć kompromis.

To jest usługa na światłowodzie? Jeśli tak to szybkość działania powinna być adekwatna, tutaj nie widzę uzasadnienia do narzekania.

 


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5496
  • 22113
  • 181

Odstąpienie od umowy przy dobraniu telewizji. Czy możliwe?


@Tomesnapisał(-a)

Wiesz zapewniali mnie w salonie ,iż menu jest intuicyjne a potem okazało się zupełnie coś innego.

Nie wiem czy można bardziej utrudnić coś tak prostego???


Doskonale rozumiem. Trzeba było widzieć minę mojej Teściowej (97+) kiedy zobaczyła to menu. Reakcja była jedna: telewizor się zepsuł, ratuj...


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 14
  • 17
  • 0

Odstąpienie od umowy przy dobraniu telewizji. Czy możliwe?

Właśnie to nie jest usługa na światłowodzie, technik nie podłączył dekodera do internetu nawet wifi.

Pytałem się czy nie trzeba podłączyć to odpowiedź brzmiała ,iż w tych dekoderach nie ma takiej możliwości.

Gdybym był podczas instalacji na miejscu więcej bym wiedział, bo teraz wyszła niezła akcja.


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5496
  • 22113
  • 181

Odstąpienie od umowy przy dobraniu telewizji. Czy możliwe?

@Tomesa to trochę zmienia postać rzeczy: to co to właściwie za usługa? VDSL czy SAT? Jaki dekoder?


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 14
  • 17
  • 0

Odstąpienie od umowy przy dobraniu telewizji. Czy możliwe?

Ja usłyszałem to samo


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 14
  • 17
  • 0

Odstąpienie od umowy przy dobraniu telewizji. Czy możliwe?

iwu 200


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5496
  • 22113
  • 181

Odstąpienie od umowy przy dobraniu telewizji. Czy możliwe?


@Tomesnapisał(-a)

iwu 200


Jak podłączony i do czego? Funbox 2 kabelkiem?

 

PS. BTW, on jest podłaczony do internetu, bez tego by nie działał.