- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Tak masz rację. Mam przekroczony limit aktywacji. Byłem w salonie i dogadałem się że przedstawię ostatnie faktury u poprzedniego operatora (T-Mobile) i zostanie zdjęte to ograniczenie. Chodzi o przeniesienie numeru zatem będę podobno bardziej wiarygodny jak udowodnię że płaciłem za faktury u operatora od którego numer jest przenoszony.
Pzdr.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Odrzucone zamówienie ???
A mnie w salonie powiedzieli że to nie jest do przejścia. Mam telefon i neostradę od wielu lat (jeszcze za TPSA), ostatnio przeniosłem dwa telefony. Ale jak chciałem wziąć internet mobilny dla wnuczki to okazało się że nie mogę, bo limit aktywacji. Jak ma się to do zniżek za więcej usług, chyba chodzi o to żeby tych zniżek nie było.
Miałem jesienią przenieść jeszcze dwa telefony do Orange, ale w tej sytuacji myślę o wycofaniu wszystkich usług z Orange. Niedługo umowa na neostradę się skończy i wypowiem umowę na linię telefoniczną i neostradę, a do końca umowy na telefony komórkowe też coraz bliżej.
Po 17 latach w tej firmie jestem niewiarygodny.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Odrzucone zamówienie ???
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Odrzucone zamówienie ???
Nikt nawet nie próbował rozwiązać sprawy, nie da się i już.
Dlaczego nikt nie informuje klientów o limitach, tylko podpuszcza zniżkami na abonament za wiele usług.
Przenosiłem telefony i pytałem o możliwość przeniesienia jeszcze kilku numerów, odpowiedź była "nie ma problemu".
Wiedząc o jakimś limicie nie topiłbym telefonów w Orange, tylko wybrałbym inną firmę.
Dla mnie brak informacji o limitach w reklamie zniżek to oszukiwanie potencjalnych klientów.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Odrzucone zamówienie ???
W salonie pracownik powinien przygotować dokumenty, a na infolinii jest ustne info.
Mogę zasugerować napisanie zgłoszenia przez Mój Orange z prośbą o zwiększenie limitu. Gwarancji nie ma, ale spróbować można.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »