- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
W piatek miałem okazję składać zamówienie przez infolinię. Dziś otrzymałem takiego emaila:
"Z przykrością informujemy, że nie możemy zrealizować Twojego zamówienia.
Przykro nam, ale nie możemy zrealizować Twojego zamówienia złożonego w Sklepie Orange.pl. Możesz skorzystać z oferty abonamentowej w salonie Orange.
Zachęcamy do skorzystania z oferty Orange na kartę, która z jednoczesną realizacją procesu przeniesienia numeru jest dostępna w każdym Punkcie Sprzedaży Orange."
O co chodzi?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Tak masz rację. Mam przekroczony limit aktywacji. Byłem w salonie i dogadałem się że przedstawię ostatnie faktury u poprzedniego operatora (T-Mobile) i zostanie zdjęte to ograniczenie. Chodzi o przeniesienie numeru zatem będę podobno bardziej wiarygodny jak udowodnię że płaciłem za faktury u operatora od którego numer jest przenoszony.
Pzdr.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Odrzucone zamówienie ???
I nic więcej nie było? Powodów może być wiele ogólnie np.negatywna weryfikacja płatnicza.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Odrzucone zamówienie ???
Nic więcej, żadnych wyjaśnień. Wszystkie faktury reguluję w terminie, nie mam żadnych zadłużeń.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Odrzucone zamówienie ???
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Odrzucone zamówienie ???
Zadzwonię i zapytam. Wiele osób miało problemy tego rodzaju z odrzuconym zamówieniem. W Orange to nagminne.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Odrzucone zamówienie ???
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Odrzucone zamówienie ???
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Odrzucone zamówienie ???
Depozyt , kaucja ? Nie mam żadnych zadłużeń na koncie, nigdy nie miałem. Wszystkie rachunki reguluję w terminie. Mam 4 numery w Orange. Może jestem mało wiarygodny??!!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Odrzucone zamówienie ???
Infolinia informuje o przekroczonej liczbie aktywacji. Mam 3 numery. To jest za dużo? Nie chcą kolejnego numeru? Pierwszy raz się spotykam z siecią która nie chce podpisać umowy z klientem który płaci terminowo swoje rachunki. WTF ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Odrzucone zamówienie ???
W każdej sieci każdy klient ma limit aktywacji. Ilość umów które można aktywować bez przeszkód.
Z tego co mi wiadomo w salonach jest możliwość obejścia tego.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »