- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wczoraj (16.10.2017) poszedłem z żoną do salonu Orange w C.H.Korona we Wrocławiu w celu przedłużenia umowy na jej abonament. W salonie ku mojemu zdziwieniu odmówiono nam przedłużenia umowy stwierdzając, że byłoby to możliwe wyłącznie przy dokupieniu usługi stacjonarnej lub dodatkowej usługi mobilnej. Skontaktowałem się z infolinią i tam stwierdzono, że to bzdura. Wróciłem zatem do salonu w celu skonfrontowania tej opinii i w odpowiedzi usłyszałem, że takie są wytyczne menadżera i choćbym nie wiadomo jak się ciskał to nie przedłużę umowy. Czy ktoś jest mi w stanie wytłumaczyć na jakiej podstawie nam odmówiono?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@dwaarf, ja bym się nie irytował. Bez wychodzenia z domu i w dodatku w ciepłych kapciach, zrobiłem to dzisiaj tak:
tutaj na forum NO kliknij u góry w zakładkę Oferta gdzie wskoczy Ci https://www.orange.pl/najlepsze_okazje_telefonia.phtml i w poszukiwaniu oferty jeżeli wyskoczy Ci, że jak podasz dane do kontaktu, to oddzwonią z infolinii 801234567 w przeciągu 28 sek. Tak też się stało i to potwierdzałem, że info działa jak odbierane połączenie. Ponad godzinę "dopinałem" z miłą panią konsultant mój projekt, uwieńczony wyrażeniem zgody na nową umowę
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Odmowa przedłużenia umowy w salonie
Przy standardowej ofercie - nie powinni Ci odmówić.
A przyczyna: pewnie ktoś chce się wykazać i śrubuje sobie wyniki sprzedażowe.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Odmowa przedłużenia umowy w salonie
Chciałem po prostu przedłużyć. A w zasadzie dowiedzieć się co proponują i czy będzie to coś innego niż propozycja na www lub telefoniczna.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Odmowa przedłużenia umowy w salonie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Odmowa przedłużenia umowy w salonie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@dwaarf, ja bym się nie irytował. Bez wychodzenia z domu i w dodatku w ciepłych kapciach, zrobiłem to dzisiaj tak:
tutaj na forum NO kliknij u góry w zakładkę Oferta gdzie wskoczy Ci https://www.orange.pl/najlepsze_okazje_telefonia.phtml i w poszukiwaniu oferty jeżeli wyskoczy Ci, że jak podasz dane do kontaktu, to oddzwonią z infolinii 801234567 w przeciągu 28 sek. Tak też się stało i to potwierdzałem, że info działa jak odbierane połączenie. Ponad godzinę "dopinałem" z miłą panią konsultant mój projekt, uwieńczony wyrażeniem zgody na nową umowę
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Odmowa przedłużenia umowy w salonie
@dwaarf Czy Twój problem został rozwiązany i czy któraś z odpowiedzi okazała się pomocna? Jeżeli tak, to zachęcam Cię do oznaczenia jej jako rozwiązanie. Ułatwi to innym użytkownikom odnalezienie właśnie Twojego tematu i szybsze rozwiązanie problemu