Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Odmowa przedłużenia umowy w salonie

ROZWIĄZANE

Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 0
  • 0

Odmowa przedłużenia umowy w salonie

Wczoraj (16.10.2017) poszedłem z żoną do salonu Orange w C.H.Korona we Wrocławiu w celu przedłużenia umowy na jej abonament. W salonie ku mojemu zdziwieniu odmówiono nam przedłużenia umowy stwierdzając, że byłoby to możliwe wyłącznie przy dokupieniu usługi stacjonarnej lub dodatkowej usługi mobilnej. Skontaktowałem się z infolinią i tam stwierdzono, że to bzdura. Wróciłem zatem do salonu w celu skonfrontowania tej opinii i w odpowiedzi usłyszałem, że takie są wytyczne menadżera i choćbym nie wiadomo jak się ciskał to nie przedłużę umowy. Czy ktoś jest mi w stanie wytłumaczyć na jakiej podstawie nam odmówiono?

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:
Anonim

Nie dotyczy

Odmowa przedłużenia umowy w salonie

@dwaarf, ja bym się nie irytował. Bez wychodzenia z domu i w dodatku w ciepłych kapciach, zrobiłem to dzisiaj tak:

tutaj na forum NO kliknij  u góry w zakładkę Oferta gdzie wskoczy Ci https://www.orange.pl/najlepsze_okazje_telefonia.phtml i w poszukiwaniu oferty jeżeli wyskoczy Ci, że jak podasz dane do kontaktu, to oddzwonią z infolinii 801234567 w przeciągu 28 sek. Tak też się stało i to potwierdzałem, że info działa jak odbierane połączenie. Ponad godzinę "dopinałem" z miłą panią konsultant mój projekt, uwieńczony wyrażeniem zgody na nową umowęEmotikon: Szczęśliwy

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

6 ODPOW. 6

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Odmowa przedłużenia umowy w salonie

A czy chciałeś standardową ofertę (która jest dostępna na www) czy jakieś bonusy extra za przedłużenie?
Przy standardowej ofercie - nie powinni Ci odmówić.

A przyczyna: pewnie ktoś chce się wykazać i śrubuje sobie wyniki sprzedażowe.

Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 0
  • 0

Odmowa przedłużenia umowy w salonie

Chciałem po prostu przedłużyć. A w zasadzie dowiedzieć się co proponują i czy będzie to coś innego niż propozycja na www lub telefoniczna.


Poziom 5, Obserwator Przestworzy
  • 1
  • 0
  • 0

Odmowa przedłużenia umowy w salonie

Orange powinno zająć się w końcu niektórymi punktami. Ja np. Nie mogę dodzwonić się od dwoch dni do punktu 🙂

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Odmowa przedłużenia umowy w salonie

Często w salonie jest 1-2 osoby, które zajęte są osobistą obsługą klientów.
Anonim

Nie dotyczy

Odmowa przedłużenia umowy w salonie

@dwaarf, ja bym się nie irytował. Bez wychodzenia z domu i w dodatku w ciepłych kapciach, zrobiłem to dzisiaj tak:

tutaj na forum NO kliknij  u góry w zakładkę Oferta gdzie wskoczy Ci https://www.orange.pl/najlepsze_okazje_telefonia.phtml i w poszukiwaniu oferty jeżeli wyskoczy Ci, że jak podasz dane do kontaktu, to oddzwonią z infolinii 801234567 w przeciągu 28 sek. Tak też się stało i to potwierdzałem, że info działa jak odbierane połączenie. Ponad godzinę "dopinałem" z miłą panią konsultant mój projekt, uwieńczony wyrażeniem zgody na nową umowęEmotikon: Szczęśliwy


Zespół Nasz Orange
  • 1102
  • 7694
  • 79

Odmowa przedłużenia umowy w salonie

@dwaarf Czy Twój problem został rozwiązany i czy któraś z odpowiedzi okazała się pomocna? Jeżeli tak, to zachęcam Cię do oznaczenia jej jako rozwiązanie. Ułatwi to innym użytkownikom odnalezienie właśnie Twojego tematu i szybsze rozwiązanie problemu Emotikon: Szczęśliwy