Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Oczekiwanie na zamówienie abonamentu z urządzeniem


Poziom 15, Badacz Przestworzy
  • 9
  • 47
  • 0

Oczekiwanie na zamówienie abonamentu z urządzeniem

@agat13 wysłalam maila na ten adres spod linku i w odpowiedzi dostałam, informacje systemową iż taki email nie istnieje także, tą drogą tego nie rozwiąże. Zostaje zadzwonić jutro na infolinię. 

Anonim

Nie dotyczy

Oczekiwanie na zamówienie abonamentu z urządzeniem

@Lady_Fox wpis który @agat13 przytoczył jest sprzed 2 lat a Orange już odeszło od komunikacji ta drogą. Naprawdę uważam, że warto złożyć drugie zamówienie. Oczywiście może się okazać, że z tym coś się przytkało i dalej jutro ruszy. Jednak jeśli coś z nim nie tak (że do tej pory nawet nie ma numeru listy) to ciężko określić czy na pewno dalej pójdzie. 


Poziom 15, Badacz Przestworzy
  • 9
  • 47
  • 0

Oczekiwanie na zamówienie abonamentu z urządzeniem

@Anonim tak też myślałam, że ten mail nie będzie działał, właśnie zwróciłam uwage, że nie można się z firmą kontaktować przez mail... niestety. Ale nic nie stało na przeszkodzie by sprawdzić to osobiście. 😉

Wstrzymam się narazie ze składaniem nowego zamówienia. Zadzwonie jutro na infolinie i dalej zdecyduje. 

Anonim

Nie dotyczy

Oczekiwanie na zamówienie abonamentu z urządzeniem

@Lady_Fox daj znać jak się sprawy rozwiną. Swoją drogą mnie odejście od komunikacji via e-mail to też dla mnie dziwna sprawa. 


Poziom 15, Badacz Przestworzy
  • 9
  • 47
  • 0

Oczekiwanie na zamówienie abonamentu z urządzeniem

Sprawa wygląda następująco, licząc że na czacie wpadne w końcu na kogoś ogarniętego spróbowałam tej opcji po raz kolejny z samego rana.

Na moje szczęście Pan oznajmił mi że sytuacja wygląda dziwnie i zamówienie powinno u mnie być przynajmniej 2 dni temu. Odesłał mnie jednak na infolinie w celu wyjaśnienia sytuacji. 

O zgrozo dodzwoniłam się tam, po jakże sympatycznie spławiającej rozmowie z Maxem 😉 przekierowało mnie do doradcy. Jak już się doczekałam głosu miłej Pani w telefonie, opowiedziałam jej historie - sama była zdziwiona, nawet poszła to z kimś konsultować. W gruncie rzeczy powiedziała że albo czekamy na rozwiązanie sprawy - przy czym minimum tydzień czekania, lub składamy ponowne zamówienie na tych samych zasadach oczywiście i w poniedziałek powinno być u mnie zamówienie.

Z naciskiem na powinno 😉

Wybrałam oczywiście te drugą opcje, że składamy zamówienie jeszcze raz.

Mam otrzymac mail z nowym zamówieniem i sms. Oczekuje 🤔
Jak narazie dostałam sms o przyjętej reklamacji, którą moge sobie sprawdzić na mój orange.

Pomine fakt że nie mam konta w Mój orange ponieważ nie moge go założyć nie mając u nich numeru.. ale spoko.
Moja cierpliwość ogólnie jest duża ale się kończy... 

 


Poziom 15, Badacz Przestworzy
  • 9
  • 47
  • 0

Oczekiwanie na zamówienie abonamentu z urządzeniem

Oznaczyłam że sprawa rozwiązana ale chyba nie do końca.

Ile może trwać takie potwierdzenie zamówienia nowego na meila po rozmowie z konsultantem?

Bo oprócz tego smsa o reklamacji to nie dostałam już nic więcej o nowym zamówieniu 🤦

Jest to trochę wkurzające bo te urzedzenie które wybrałam jest teraz w droższej cenie... Chociaż nawet jak próbowałam złożyć zamówienie na stronie to mnie odrzuciło.

Mam tak że najbardziej denerwuje mnie nie wiedza i brak informacji. 🙄


Poziom 15, Badacz Przestworzy
  • 9
  • 47
  • 0

Oczekiwanie na zamówienie abonamentu z urządzeniem

Sprawa rozwiązana. Pani z działu reklamacji rozwiązała sytuację. Okazało się że nie mogli mi dać na nowo oferty tak po prostu, bo zmieniła się cena, jedynie pani z działu reklamacji mogła to zmienić. 

Ale że moja cierpliwość jest słaba to zrezygnowałam całkiem z oferty.

Zbyt długo to wszystko trwało i skorzystałam z innych opcji.

Aktualny numer mam ważny do listopada więc wtedy pomyślę na nowo o umowie. 🙂

Dziękuję wszystkim za pomoc. 

Anonim

Nie dotyczy

Oczekiwanie na zamówienie abonamentu z urządzeniem

Szkoda, że akurat tak to się u Ciebie potoczyło - życie.