Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

O LTE i Orange dla firm !!!

Highlighted

Poziom 40, Guru *****
  • 26564
  • 17030
  • 1188

O LTE i Orange dla firm !!!

Lejki są różne. Przy dużym zużyciu może być ok 64kbps.
Jeśli na starterach Orange jest ok w tej samej lokalizacji, to "lejek techniczny". Więc

pixel-cells-3699334_640.png

Highlighted

Poziom 12, Recenzent
  • 21
  • 22
  • 0

O LTE i Orange dla firm !!!

Jeśli posiada Pan wiedze tajemną, która BOK nie operuje, to prosze o podanie/wypisanie wszystkich "lejków"

Proszę także po rak kolejny o odniesienie sie do regulaminu i mojej sytuacji.

 

Teraz włączyłem klakulator i liczę:

8GB w 26godzin... daje wynik: 89,621KB/s — to jest generowanie obciążenia ?
Podstawa do nakładania lejka?

 

Jak mówię, kpina, żart i łamanie umowy po stronie Orange.

 

Szybko licząc od 1 dni miesiąca do 31 (już nie liczę tych krótszych) ponad 1000GB miesiecznie dzielone na 31dni = 32,25GB/dzień wliczając święta, weekendy.

Przyjmując 5dniowy tydzień 38,46GB dziennie, krótszy m-c = więcej danych na dobę.

 

Obecnie mam wg.Pana lejek po wykorzystaniu 8GB w 26h

Screen poniżej:


biezace polaczenie.png

Highlighted

Poziom 40, Guru *****
  • 26564
  • 17030
  • 1188

O LTE i Orange dla firm !!!

Podstawowe prędkość są w bitach a nie bajtach na sekundę. Uzyskana prędkość to ok 700 kbps więc przy niektórych usługach i lejku wg mnie to nie najgorszy wynik.

Zapis w regulaminie już zacytowałem.
Highlighted

Poziom 20, Pasjonat
  • 188
  • 517
  • 3

O LTE i Orange dla firm !!!

Nadal nie uzyskałam odpowiedzi, dlaczego tak późno. Dzwonienie i reklamowanie nie dawało rady od samego początku, skąd taki pomysł dopiero teraz? Ja w momencie podpisania umowy z innym operatorem wypowiedziałam tę gorszą umowę. Jeżeli problemy zaczęły się po możliwości odstąpienia od umowy, to dlaczego po pół roku nie miałeś konsultacji z prawnikiem, tylko dopiero teraz?

Highlighted

Poziom 12, Recenzent
  • 21
  • 22
  • 0

O LTE i Orange dla firm !!!

 

Pan chce mnie śmiechem zabić?

 

Twierdzi Pan, iż 700 kilobitów / s to dobry wynik w XXI wieku dla firmy? Moje strony ważą po 1,5GB, bazy danych po 20-30GB, co ja mam z tymi 80kB w nocy zrobić?

 

Proszę QoS lub Bandwidth Limiter'a odpalić na serwerze, ustalić proponowaną przez Pana prędkość ocenianą jako "nie najgorszy wynik" i spróbować podłączyć co najmniej 2-3urządzenia. (ja mam tego kilkadziesiąt).

 

Od razu zauważy Pan, iż strony się nie pobierają, o prowadzeniu szkoleń i VideoCzat z kontrahentami można zapomnieć, rozmowach VoIP także — jedyne co to google.pl otworzy się w 2-10sekund — bo tam nic nie ma. 😁😀😂

 

Witryna Orange naszpikowana wodotryskami i flash potrzebuje już około 1-5min (o ile 70% pakietów nie wyleci w kosmos). Chat z konsultantem to tragedia, na forum po kilkanaście razy muszę post wysyłać (oczywiście przed naciśnięciem "Publikuj" klikam Ctrl+A, Ctrl+c bo mam 70% prawdopodobieństwo, iż otrzymam komunikat z serwera php — 404 lub DNS error 😉

 

Gdyby nie to, że jest "korona" i mam więcej wolnego, to w życiu bym nie pisał tych postów z Waszego łącza, bo najzwyklej w sieci z taka prędkością to nie stać mnie na stratę ani sekundy.

 

Na wszystkie kolejne pytania pod tym postem, swojej odpowiedzi już udzieliłem na pewno nie raz na stronie — 1 do 3.

 

Po raz kolejny mówię - Orange to najgorszy operator w mojej okolicy. W innych województwach nie jest lepiej, a proszę uwierzyć, iż wiem co piszę bo jeżdżę po 250'000km rocznie. W firmie w Szczecinie internet działa, bo działa... 12MBps na ulicy Kolumba, ale tam jest dwa komputery.

Z kolei Kraków, Zakopane - polecam Play.

Pn-Wsch Polska Play/TMobile.

 

Z Pana wypowiedzi wynika, iż to moja wina, że taki mam Internet 🤣 nie wiem.... Może.

 

Pytanie: Gdzie ludzie nie psioczą na Orange, jeśli ma Pan ta wiedzę to proszę się podzielić.

 

Czekam także na lokalizacje nadajnika z którym powinienem się połączyć do 20km od miejscowości Lubaczów. Nie znajdzie Pan, bo wszystko ledwo dycha, a skoro ledwo dycha to kto jest winny?

 

Operator, ponieważ od xx lat zaniedbał swoją infrastrukturę. Zasłanianie się regulaminem nic nie da.

Jak Plus zapłacił kary, Orange zapłacił - i znów zapłaci tylko ludzie muszą się zebrać...

 

Nie wiedzieć o lejkach, pisać mi o lasach drzewach gdzie mam zasięg 100%, na tej podtswie reklamacje odrzucać.

Słowa nie dotrzymywać — wszystko już opisałem.

 

Dobranoc. (Ctrl+A ---> Ctrl+C ---> Publikuj 🤣 )

Highlighted

Poziom 36, Guru *
  • 5613
  • 9974
  • 150

O LTE i Orange dla firm !!!

Tak, @Kaliminigulator  masz rację, jesteś w bardzo kiepskiej sytuacji. Operator dostarcza wyśmienity sygnał o parametrach wymienionych przez Ciebie: RSRP, RSSI, RSRQ SINR, a Ty nie możesz korzystać z internetu. Do powyższych parametrów powinieneś uwzględnić jeszcze przepustowość stacji BTS z którą się łączysz oraz wielu innych użytkowników, którzy również korzystają z tego samego nadajnika.

Sprawdziłem w Twojej okolicy BTS-y są mocno obciążone. Nadajnik w Lubaczowie ma LTE 1800, gdzie sygnał dociera do Ciebie, ale jest również bardzo mocno obciążony. 

Dołożenie na BTS-ie LTE 2100 LTE 2600 nie jest ot tak sobie prostą sprawą. Trzeba odpowiednie pozwolenia uzyskać a następnie przeprowadzić instalację nie tylko samych anten, ale całego oprzyrządowania do obsługi. I tu też będziesz narzekał, bo taka modernizacja nadajnika znowu spowoduje spowolnienie i pogorszenie i tak według Ciebie kiepskich parametrów jakości internetu. Taka sytuacja może trwać około roku, wiec tyle czasu mogą występować utrudnienia.

Uważam, że pomiary ping, które wykonujesz, robisz przy intensywnym pobieraniu danych, dlatego tak kiepsko to wychodzi.

Jako informatyk z dwudziestokilkuletnim letnim stażem powinieneś wiedzieć, że niektóre serwery mają blokowane PING, aby ich dodatkowo nie obciążać. Zalicza się do nich orange.pl, gdzie również na screenach pokazywałeś upłynięcie limitu czasu żądania.

Zaproponowałem zmianę parametrów w routerze na 3G, gdzie te pasmo jest mniej obciążone, a w dodatku działa na dwóch częstotliwościach: 900 MHz, 2100 MHz, ale jak nie szukasz porady, tylko chcesz się wyżalić, to jaki jest sens proponować Tobie rozwiązań i poprawy działania internetu.

Jeżeli już od ponad dwóch lat się meczysz w Orange, to po co podpisywałeś przedłużenie umowy? Przecież sam wspomniałeś, że konkurencja lepiej wychodzi, bo pomiary zrobiłeś.

No cóż, przykro mi bardzo, że musisz się tak męczyć z operatorem, który wcale Ciebie nie rozumie.

Highlighted

Poziom 20, Pasjonat
  • 188
  • 517
  • 3

O LTE i Orange dla firm !!!

Śmieszne jest to, że wypominasz innym, że nie czytają twoich ścian tekstu, z których właściwie nie wynikają konkrety, bo ktoś zadaje pytanie, a odpowiadasz, jakby to było oczywiste, albo jakby już była odpowiedź na to pytanie udzielona, tylko że ktoś prosi o doprecyzowanie a nadal dostaje niedoprecyzowaną odpowiedź. Za to sam nie potrafisz przeczytać krótkiej wypowiedzi którą napisał @Piotrekk85 . Napisał  że 700kbps przy lejku to nie jest duże ograniczenie. 

Wszelkim środkiem, najbardziej kończącym sprawę jest wcześniejsze rozwiązanie umowy. 

Plus, tak jak już wcześniej pisałam, to jest forum od pomocy w problemach z usługami, nie miejsce na skargi. Na skargi jest reklamacja, sąd, a jak chce się dać złą opinię w internecie to się wpisuje w google "opinie Orange" i na każdym portalu pisze. Tutaj wchodzi jakieś 5-10 postów dziennie, za tydzień nie będzie po nim śladu. Jedyna pobudka w takim wypadku to albo próba przelania frustracji, albo jakieś dziwne myśli, że tu siedzą sami pracownicy Orange albo, co lepiej, i co jest w co drugiej wypowiedzi tu podkreślane - tworzenie pozytywnych opinii na temat Orange, bo Orange zapłaciło. I zarówno mi i drugiemu użytkownikowi zarzucane, gdzie zalatuje mi to teoriami spiskowymi, rodem z opowiadań antyszczepionkowców i płaskoziemców. .

Inną sprawą jest to, że używałeś tu przekleństw albo słów powszechnie uznawanych jako niestosowne, a nikt tutaj nie musi się zwracać per Pan/Pani. Najpierw na Ty, potem na Pan.

Za to też nie wiem w jakim celu siedzisz na siłę na inernecie z lejkiem. To ma coś udowodnić? Skoro wszystko inne dużo lepiej działa, Nasz Orange nie pobiera danych jak się pisze z telefonu w abonamencie. Nie trzeba na siłę się męczyć

 

To też wytłuszcze, żeby nie było: nikt nie mówi że masz super internet. Nikt też nie twierdzi, że nie ma się czego przyczepić, że sieć jest idealna, szczególnie w Twojej lokalizacji. Tak samo nikt nie mówi że ludzie na BOK to chodzące ideały i że wiedzą wszystko o wszystkim, a Ty się mylisz.

Nie orientuję się w ofertach na firmę, ale klienci indywidualni nie mają uwzględnianych reklamacji ze względu na słabą przepustowość LTE. Z prostej przyczyny - z LTE można się wynieść na drugi koniec kraju i zawsze jest coś za coś. W Twoim przypadku źródła sprawdzane przez @ketrasa mówią o ogromnych przeciążeniach, a Ty mówisz, że w telefonie internet śmiga. Słowo przeciwko słowu. Wszyscy we trójkę udzielamy się w celu wyjaśniania, pomagania. Więc jeśli to miała być wypowiedź krytykująca, która sama siebie broni, to po co podejmujesz dyskusję? Skoro nie chciałeś wiedzieć więcej tylko rzucić post, żeby "zagrzmiało", to tłumaczenie się było zbędne.

Highlighted

Poziom 12, Recenzent
  • 21
  • 22
  • 0

O LTE i Orange dla firm !!!

Niby o czym ja piszę od pierwszego postu jak nie o przepustowości stacji BTS?

(Podaj mi z którą mam się połączyć w odległości do 25km od Lubaczowa.)

Bo dział reklamacji się upiera, że mam słaby zasięg i na tej podstawie odrzuca. Tutaj pisałem nt parametrów połączenia tylko w kontekście odrzucenia bzdurnych wyjaśnień BOKu i działu reklamacji. Że oszukują mnie...

 

Napisałem przecież, że podpinając/stawiając maszty należy pociągnąć kolejna nitkę szkła,a nie wszystko wpinać w jedną - NIE CZYTASZ ! Po co zatem komentarz co do sposobu budowy i obciążania już istniejącej infrastruktury — NIE CZYTASZ CO PISZĘ!

 

w 3g poprawia się prędkość bo jest około 1,5Mbps, spada jednak ping do xxxx, utrata pakietów na poziomie 90% — NIE CZYTASZ CO PISZĘ

 

o blokadzie ping orange.pl pierwsze słyszę, (przepraszam nie wiedziałem, serwer DNS znajduje IP, odpowiedzi brak) robiąc te testy jakiś czas temu - działały; jeśli chodzi o ping orange.pl - ok, możne blokują ICMP, jednak nie rozwiązuje to problemu z pingiem interia, wp, onet, microsoft, gov.pl, HP, fujitsu-siemens, blogów, witryn rządowych, zagranicznych, i setek tysięcy innych gdzie gubi sie 70% — NIE CZYTASZ CO PISZĘ

 

Kto powiedział, że umowa i przedłużenie jest podpisane, żartujesz sobie? — NIE CZYTASZ CO PISZĘ

 

Orange "wisi" nie uzywany, bo jest umowa, teraz jest "korona" i mogę trochę jadem popluć (czas wolny) by kogoś ostrzec przed tym operatorem.

 

Na codzień korzystam z konkurencji — NIE CZYTASZ CO PISZĘ

Highlighted

Poziom 36, Guru *
  • 5613
  • 9974
  • 150

O LTE i Orange dla firm !!!

@Kaliminigulator dziękuję Ci bardzo za ostrzeżenie. Teraz już będę wiedział, aby się w Twoją okolicę nie wybierać z internetem mobilnym od Orange. Mam również internet mobilny od konkurencji, więc jego użyję. 

Dzięki jeszcze raz za ostrzeżenie przed operatorem, który kiepsko działa. W moje okolicy Orange funkcjonuje nieźle, czasami też są przycinki, co jest normalne w internecie mobilnym oraz jeżeli są prowadzone prace konserwacyjne, czy modernizacja nadajnika.

Highlighted

Poziom 12, Recenzent
  • 21
  • 22
  • 0

O LTE i Orange dla firm !!!

W poście z 17-03-2020 g.00:27

 

[quote]Po raz kolejny mówię - Orange to najgorszy operator w mojej okolicy. W innych województwach nie jest lepiej, a proszę uwierzyć, iż wiem co piszę bo jeżdżę po 250'000km rocznie. W firmie w Szczecinie internet działa, bo działa... 12MBps[/quote]

 

Chodzi mi oczywiście o 12Mbsp

 

[quote=SarahLynn]

Za to sam nie potrafisz przeczytać krótkiej wypowiedzi którą napisał @Piotrekk85 . Napisał  że 700kbps przy lejku to nie jest duże ograniczenie. [/quote]

 

Co to za lejek 700kbps czyli +- 80kB/s - przecież to brak dostępu do Internetu w dzisiejszych czasach.

Z tego co BOK przekazuje mi info lejki są 5 oraz 10 i 15 Mbps czyli:

 

5mbps = 5120kbps = 640kB/s

10mbps = 10240kbps = 1280kB/s

15mbps = 15360kbps = 1920kB/s

 

Moje 80kB/s = 640kbps = 0,63Mbps Żart !

 

Dokładając do tego ping na poziomie 2000-4000ms i wypadanie pakietów 70% to KPINA po stronie operatora Orange.

 

W radiu oraz TV, mówi się o przedłużeniu "wolnego" od szkoły do świąt Wielkiej Nocy.

Ciekawe kto, co i jak ma na "płatnym Internecie" o parametrach j.w. zalogować się i zadania w szkole zrobić...

 

Temat poruszany nie raz. Operatorzy w tym Orange "zaklinali" sie na wszystkie świętości, że ich infrastruktura jest obciążona zaledwie w 1/4 😉

Chyba 1/4000 jest wolna od obciążeń z tego co czytam w sieci na forach branżowych.