Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

O LTE i Orange dla firm !!!

Highlighted

Poziom 12, Recenzent
  • 21
  • 22
  • 0

O LTE i Orange dla firm !!!

Lokalizacja Podkarpacie.

Szczególnie Cieszanów.

Wg, zapewnień w radiu/TV nie ma obaw co do prowadzenia biznesu zdalnie, gdyż dysponujecie 3/4 "wolnej" przepustowości łącz. Dopiero co jest użytkowane 1/4.

 

Bujda na resorach!

Sorki, ale to kłamstwo, bo kiedy pojawiła się "korona" to mam w firmie Internet 20-60kB/s strona Orange.pl i chat ładuje sie 5-10min o ile nie wyleci połowa pakietów i cały cykl od nowa. (czasami 40min)

 

Poza dniami z "wiarusem" - lejek na firme do 5Mb/s bo pobrano/wysłano sumarycznie 30GB NA DOBĘ!!!
Przy wykorzystaniu ledwo 20-30% transferu (z umowy) miesięcznego (1000GB, czy 1050GB) na miesiąc.

 

Najgorsza sieć z jaką kiedykolwiek miałem styczność.

Pomimo 15 telefonów miesiecznie, prosb o oddzwonienie - wysyłacie odpowiedzi, że być może zasięgu nie mam.

 

Co najmniej 5razy w miesiącu zapewniali mnie operatorzy BOK, iż ktoś oddzwoni, no to czekam już, 1,5roku.

 

Ja wiem, iż wina jest po waszej stronie, Wy to wiecie.

 

Pisałem, że za rozmowy z BOK nie chcą zwracać? W Play to kwestia poinformowanmia operatora BOK i za każde połączenie bez sprawdzania oddają.

 

Tradegia, zmieńcie podejscie do klienta ...

34 ODPOW. 34
Highlighted

Poziom 12, Recenzent
  • 21
  • 22
  • 0

O LTE i Orange dla firm !!!

Co by gołosłownym nie być i nie słuchać BOK

załącznik...

 

Patologia teraz do 60KB/s poza "koroną do 150-200 - Internet dla firm? Toż to ja we wiadrze szybciej zawioze zdjęcie z siedziby do odbiory w sąsienim województwie, niż za pośrednictwem Orange.

 


zasieg.png

Highlighted

Poziom 12, Recenzent
  • 21
  • 22
  • 0

O LTE i Orange dla firm !!!

 

ping2020-03-16.png

Highlighted

Poziom 12, Recenzent
  • 21
  • 22
  • 0

O LTE i Orange dla firm !!!

Innee serwery niedostepne, Wasze "niby działają" ale ... odp.serwera 0/100%

 

Umów sie nie trzymacie...

Z Zobowiązańsie nie wywiązujecie - rozumię, to nie Warszawa, ale prawo chyba to samo obowiązuje?

 

Co to za polityka by BOK rzucał mi słuchawką kiedy nie zna odpowiedzi na moje pytanie, lub, by kierować mnie i czekać 4h na czacie gdzie nikogo juz nie ma od 3.5h

 

Żarty ?!


orange-oszusci.png

Highlighted

Poziom 36, Guru *
  • 5411
  • 9775
  • 143

O LTE i Orange dla firm !!!

@Kaliminigulator jak miżesz podać jeszcze chiciaż ulicę, to będę w stanie sprawdzić co się dzieje z nadajnikiem komórkowym w Twojej okolicy.

Highlighted

Poziom 36, Guru *
  • 5411
  • 9775
  • 143

O LTE i Orange dla firm !!!

@Kaliminigulator obecnie w miejscowości Cieszanów, ul. Kościuszki nadajnik ID: 3417 jet bardzo mocno przeciążony i jest pogorszenie jakości usługi internetowej w paśmie LTE 800, i tylko tą częstotliwość w LTE nadajnik obsługuje.

 

Poprawienie można uzyskać, przełączając router ręcznie na zakres UMTS/3G, gdzie te pasmo jest mniej obciążone. Nadajnik obsługuje UMTS 900, UMTS 2100 więc w Twojej lokalizacji po przełączeniu routera na 3G powinno poprawić jakość usługi internetowej.

Highlighted

Poziom 12, Recenzent
  • 21
  • 22
  • 0

O LTE i Orange dla firm !!!

Powiem tak:

Post nie został napisany by uzyskać pomoc, a by przedstawić "zasady" panujące w Orange i politykę w stosunku do klienta. Nie jednokrotnie pytałem BOK w jakich sieciach maja telefony - może jedna osoba na 20 ma właśnie w Orange.

Jak wspomniałem - wg.mnie umowy nadają się do rozpatrzenia przez UOKiK, z tym,że tylko te prywatne - firmowymi UOKiK się nie zajmuje, należy wynająć prawnika i wnieść sprawę do Sądu, co rozważam.

 

O ile obecna sytuacja jest prawie zrozumiała - wirus (zapewnienia operatorów iż nadajniki są obciążone w 1/4 i na pewno firmy będą mogły funkcjonować - BUJDA NA RESORACH, bo ze screenów EWIDENTNIE widać, że to dziadostwo w ogóle nie działa, JAK I ŻADEN INNY NADAJNIK W OKOLICY

Łączyłem się ze wszystkim co jest w promieniu 15km, za pośrednictwem anten od 800MHz do 2100MHz, tylko ile dni można spędzić na dachu kręcąc anteną? Mam też inne obowiązki.

(łączę się z różnymi BTS'ami na różnych częstotliwościach i guzik to daje, jestem informatykiem 25lat i potrafię poprawnie skonfigurować połączenie)), o tyle ja tutaj piszę o sytuacji która trwa 2lata, od początku podpisania umowy.

Prędkości max 150-500kB, ping na VPN'ie po 4000ms (do czego niby taki serwer można wykorzystać?), utraty pakietów — po wykorzystaniu W FIRMIE 20-30GB danych na dobę od razu lejek od SRORANGE zakładany co skutkuje (posiadam umowę na ponad 1000GB/m-ie), iż jestem w stanie w ciągu miesiąca zużyć do max 300-350GB. Telefony do BOK, emaile do działu reklamacji gdzie DEBILA ze mnie się robi, iż NA PEWNO NIE MAM ZASIĘGU, moje prośby o obniżenie abonamentu o 70% ponieważ tyle co miesiąc KRADNIE mi ORANGE nie przynoszą żadnego skutku.

 

Jak piszę reklamacje ŁOPATOLOGICZNIE z zamieszczonymi screenami, filmami, nagraniem głosowym z BOK i przedstawiam, że nie działa wyznaczanie strefy Internetu Biurowego bo się sama przesuwa po 15km w losową stronę, że ŻĄDAM NAPRAWY TEGO, zwrotu za VPN, niewykorzystany pakiet danych to w odpowiedzi dostaje słowo w słoto tą sama odpowiedź - że słaby zasięg, drzewa, lasy i WILKI kurna na drodze... No DEBILA ze mnie robią...

Na połączenia z BOK wydawałem blisko połowę opłat za abonament miesięczny, gdzie nikt mi za to zwracać nie chciał, a wina ewidentnie leży po Waszej stronie. Dopiero jak poleciało kilka przekleństw, to dział reklamacji zareagował i oddał mi za jeden czy dwa miesiące (nie pamiętam około 15-20zł)

 

Konsultanci BOK, albo rozłączają się w połowie rozmowy, albo przekierowują czat/połączenie telefoniczne do kogoś kto nie odbiera (na czacie ostatnio 3,5h czekałem by ktoś sie odezwał NIC, przerwałem połączenie bo było około godziny 23, a tam już nikogo nie ma - dzwonić i płacić już nie mam ochoty). Ten chat to kpina i drwina z użytkownika, połowa operatorów nie może uwierzytelnić/zweryfikować rozmówcy co za tym idzie - nie może pomoć — o godzinę można tam co najwyżej napisać i zapytać lub jaki jest dzień tygodnia.... !

 

W kółko te same problemy, w kółko prośba o kontakt telefoniczny (od 2lat!!!) by do mnie oddzwonił technik lub ktoś z działu reklamacji - ZERO ODPOWIEDZI Z WASZEJ STRONY. Operatorzy BOK zapewniają mnie, iż sami dopilnują by ktoś się ze mną skontaktował telefonicznie, a jedyne co dostaje to regułki typu KOPIUJ/WKLEJ czy to na SMS czy na e-mail iż mam za słaby zasięg. Podawałem niejednokrotnie RSRP, RSSI, RSRQ, SINR - wszystkie wartości oscylują w granicy 4,5 do 5,5pkt. na max 6 możliwych (przeliczając na skalę procentową)

 

Dysponuje każdym jednym zapisem telefonicznej rozmowy z BOK;

Do tego posiadam nagrania programem przechwytującym obraz w czasie rzeczywistym (filmy) z chat'u - bo zapis, który jest możliwy do uzyskania po zakończeniu/przerwaniu połączenia nie zawiera nawet połowy informacji ważnych dla klienta żądającego zwrotu pieniędzy i reklamującego usługę.

 

Słowem zakończenia dodam, iż takie pingi i utrata pakietów to nie tylko w dniach "korony", a także codziennie przez ostatnie 2lata Umowy.

Ten post próbowałem wysłać co najmniej 13razy, bo ciągle DNS error i 404nie można odnaleźć hosta.

Na chwile obecną w Internecie formowym od Orange mam około 15KB download i 60KB Upload.

 

Dla porównania, korzystam na co dzień z usług innego operatora, gdzie na prawdę nie ma limitów i prędkości to 18Mbps/20Mbps w godzinach szczytu, a poza do 30/30Mbps do 50/50Mbps, gdzie umowa przewiduje do 20Mbps - czyli dają mi gratis gdy BTS jest "pusty" - no i lekja nie ma, nigdy nie było i jak sądzę nie będzie. Piszę od Was z IP, byście łatwiej zbadali przyczyny takiego zachowania BTS — może szczury kable pogryzły 😉

W Play wystarczy zadzwonić do BOK i od ręki odejmuje operator za połączenie jeśli wina jest po ich stronie w Orange, musi to zrobic dział reklamacji, który POJECIA nie ma czego dotyczyła rozmowa. Wynik jest taki, że powtarza się to samo 40różnym osobom, a człowieka zalewa nerwica, bo zamiast kończyc projekt wisi 2-4h na telefonie.

 

Rozumię, iz winny nie jest operator BOK i staram sie byc zawsze miły w kontaktach z nimi, ale czasami - nie wytrzymam. Jak ostatnio:
" Dzwonię, automat chce numer telefonu i PIN - OK — podaję... Odbiera człowiek - chce bym sie przedstawił i na kogo usługa działa — OK, podaję... Przełącza mnie na inny dział po wysłuchaniu całej symfonii Bethovena — NIE ZGADNIECIE?! BABKA chce bym podał jej dane, pin i sie zweryfikował.... W kolejnym dziale to samo, to po CO JEST TEN PIERWSZY AUTOMAT Z PIN'em?

 

Są operatorzy, którzy dbają o klienta i są jak Orange, którzy za choroby układu nerwowego i zdrowie psychiczne swoich klientów powinni odpowiadać.

 

Ten post jest jedynie ostrzeżeniem dla innych chcących zakupić Internet u tego operatora.

Dwa razy pomyśl, czy warto.


ping-2020-03-16.png

Highlighted

Poziom 40, Guru *****
  • 26445
  • 16823
  • 1178

O LTE i Orange dla firm !!!

Czasem fizyki się nie przeskoczy. Internet mobilny nie ma gwarantowanych parametrów. Jako świadomy klient na pewno przeczytałeś regulamin usług przed zawarciem umowy.
Highlighted

Poziom 12, Recenzent
  • 21
  • 22
  • 0

O LTE i Orange dla firm !!!

Dodałem na końcu w poprzednim poście kilka zdań wie proszę przeczytaj je.

 

Te "like" to chyba operator sam sobie daje pod postami lub opłaca od tego ludzi... 😉

Treści zero i BUM "like" - co w tym przydatnego ?

 

Fizyki nie, ale z PGE też tak walczyłem jak prąd zanikał i dyski co 2m-ce nowe - mowili "KUP SE PAN UPS'a" - na całą firmę takiego za 50'000zł ?

Przeszło im po kilku pismach i juz prąd jest - okazało sie, że stacja trafo szwankowała. Też jak Orange zwalali na nisko latające bociany...

 

Wskaż mi paragraf, który pozwala Orange limitować mi dane.

Jeśli mowa o tym paragrafie 12 (o ile pamietam) to jest tam zapis, ze stacje moga byc przeciążone i za to operator nie odpowiada, oraz, że nagminnie uzytkownicy przeciążający łącze moga mieć nałożony "lejek".

 

No rzesz.... Mam ponad 1000GB i nagminnie to ja będę przeciążał po wykorzystaniu swojego pakietu, który należy mi się jak PSU BUDA i wara mi z "lejkami" w 1/3 czy 1/4 mojego limitu danych.

 

Zresztą 20-30GB na DOBĘ to dużo w firmie, która ma 15+ komputerów ? Bez jaj.

 

Na światłowód czekam już od około 2005roku... 😉 jak pisałem SRORANGE, za TP S.A. było inaczej. Każdy zgrzyt w firmie - przyjeżdżał monter i linie sprawdzał, jak pojawiły sie trzaski w słuchawce to kable mi zmieniali około 700metrów, a Ci? Dawaj kasę i najlepiej nie marudź.

 

Ludzie nie bójcie się pisać do UOKiK, reklamacji czy iść do Sądu bo to się nigdy nie zmieni jak jeden na 1000 czy 10'000 będzie walczył o to co mu się należy..

Ponad dobę udało mi się w Orange pobrać 8GB - tak Internet zapiernicza... Screen z boku lub na dole (bo forum rozrzuca je jak samo chce)

Screen z ping'iem z teraz poniżej:


ping-2020-03-16-2.png


biezace polaczenie.png

Highlighted

Poziom 40, Guru *****
  • 26445
  • 16823
  • 1178

O LTE i Orange dla firm !!!

To nie korzystaj z usługi dla klientów SOHO co można wywnioskować z opisu.

Mój pracodawca jest klientem kluczowym Orange, gdzie w tym roku postawiono w ramach dalszej dobrej współpracy dwa nowe wzmacniacze sygnału. Kwestia segmentu i wyboru właściwej usługi. Być może ta wybrana była nieodpowiednia.