Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Nowy cennik a rezygnacja z neostrady


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 37
  • 135
  • 2

Nowy cennik a rezygnacja z neostrady

Orange wprowadza bezpłatną infolinię od 13 marca. Jest to okazja na rezygnację z usług w przypadku braku zgody na zmianę w cenniku. 

https://www.orange.pl/omnibook/darmowe-polaczenia-z-infolinia-orange-zmieniamy-cenniki#

"Jeśli nie zgadzają się Państwo na tę zmianę, to do 12 marca 2023 r. (włącznie) mogą Państwo rozwiązać umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych"

 

Rozumiem, że w przypadku rezygnacji nie ponoszę kosztów za zerwanie umowy, ale..

 

"Jeśli umowa była zawartą na czas określony, przysługuje nam zwrot ulg, które Państwu przyznaliśmy w związku z tą umową."

 

Czy powyższe ma zastosowanie do Rabatu za efakturę i rabatu za zgodę marketingową, łącznie 10 zł miesięcznie? Orange będzie chciał zwrotu dotychczasowych ulg?

 

________________
* Przeniesiono z Internet domowy – moderator Michał

5 ODPOW. 5

Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 12999
  • 53391
  • 620

Nowy cennik a rezygnacja z neostrady

@soundlovers  tak, a nawet więcej. Jeśli nawet była ulga na abonament  neo czy Tv w promocji .... Zerknij na fakturze ( specyfikacja szczegółowa) jakie ulgi naliczano..lub w umowę. Tam będziesz miał wszystko


Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 7197
  • 29460
  • 270

Nowy cennik a rezygnacja z neostrady

@soundlovers  oczywiście możesz wypowiedzieć umowę ale poniesiesz koszty związane z wszystkimi przyznanymi ulgami, więc jeśli masz długi okres do końca umowy to się dobrze zastanów bo podejrzewam że to Ci się nie opłaci. Kwotę kary za wcześniejsze wypowiedzenie umowy łatwo sprawdzisz logując się na swoje konto w Mój Orange w sekcji Umowy i urządzenia > Pokaż umowę > Pokaż karę za rozwiązanie umowy. 


Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 12999
  • 53391
  • 620

Nowy cennik a rezygnacja z neostrady

@slav72  troszke poprawie. Przy określonym czasie w tej ścieżce wyliczy wszystkie abonamenty do końca. W przypadku wymienionym przez @soundlovers  tak nie będzie, bo reszta abonamentów będzie po prostu anulowana za porozumieniem stron, a nie jak przy wypowiedzeniu umowy ze strony klienta. Czyli doliczą się ulgi wykorzystane, a nie przyszłe wraz z abonamentem. Tak sądzę 


Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 7197
  • 29460
  • 270

Nowy cennik a rezygnacja z neostrady

@agat13  może tak, może nie, no bo ten cytat: 

slav72_0-1678430929713.png

można rozumieć dwuznacznie. Zresztą wszystkiego związanego z kosztami można się dowiedzieć z konta MO wchodząc tam gdzie napisałem w poprzednim poście, ewentualnie (gdyż doczytałem w innym wątku że kolega @soundlovers  ma problem ze swoim kontem) na infolinii.


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 37
  • 135
  • 2

Nowy cennik a rezygnacja z neostrady

Dobra, wiem już trochę więcej dzięki wam i informacji na czacie u konsultanta.

 

Jestem w połowie umowy 24m, kara za jej rozwiązanie wynosi około 550 ziko i to jest wartość tych ulg, które już zostały przyznane. Tak przynajmniej wynika z informacji jakie uzyskałem na czacie. Jest to mniej więcej równoznaczne z kwotą jaka wyświetla mi się na koncie MO w pozycji kary za zerwanie umowy (MO pokazuje karę na dziś, konsultant wyliczył z miesięcznym okresem wypowiedzenia). Same ulgi widnieją w umowie i są dokładnie opisane dla każdego wariantu usługi. Rabaty za efakturę, zgody marketingowe itd nie wliczają się do ulg, jest to odrębna zniżka.

 

Generalnie pytałem z czystej ciekawości, gdyż fajniej było by zamienić mi na modem z Flexem w nowej nielimitowanej ofercie, niż trzymać się kurczowo neostrady, którą mam tylko w jednym miejscu. W tym wypadku sprawa jest jasna i muszę doczekać do końca umowy z neo.

 

Dzięki za pomoc 🙂