Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Niezgodność w zgodach w aplikacji i koncie webowym MO

ROZWIĄZANE

Poziom 18, Komentator
  • 662
  • 5462
  • 0

Niezgodność w zgodach w aplikacji i koncie webowym MO

Było w miarę dobrze przy przenoszeniu usług do NMO, ale ktoś przekombinował i to bardzo. Na webowym widoczne mam braki zgód na udostępnianie w spisie abonamentowym komórki w planie, smartfona we Flexie i w tel. stacjonarnym. Natomiast w aplikacji tylko komórkę z planu.Czy systemy działają na różnych biegunach?

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 37, Guru **
  • 7705
  • 23891
  • 327

Niezgodność w zgodach w aplikacji i koncie webowym MO

@bronzub  spróbuj jednolicić w aplikacjach. Jak nie da rady, na czacie. Jeśli na pierwszej fakturze zobaczysz brak zniżek za zgody, reklamuj..I tyle

Zawsze warto od razu reagować, niż czekać na efekty i się szarpać z dochodzeniem swego...

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

9 ODPOW. 9

Poziom 37, Guru **
  • 7705
  • 23891
  • 327

Niezgodność w zgodach w aplikacji i koncie webowym MO

@bronzub  spróbuj jednolicić w aplikacjach. Jak nie da rady, na czacie. Jeśli na pierwszej fakturze zobaczysz brak zniżek za zgody, reklamuj..I tyle

Zawsze warto od razu reagować, niż czekać na efekty i się szarpać z dochodzeniem swego...


Poziom 18, Komentator
  • 662
  • 5462
  • 0

Niezgodność w zgodach w aplikacji i koncie webowym MO

@agat13 , konsultant ogarnął temat i poszło zgłoszenie techniczne😊


Poziom 37, Guru **
  • 7705
  • 23891
  • 327

Niezgodność w zgodach w aplikacji i koncie webowym MO

@bronzub czasem myślę, że w korporacjach jest za dużo systemów nie zawsze że sobą kompatybilnych. Nie dlatego, że nie pasują do siebie, ale algorytm przekazywania informacji między nimi jest niezbyt dopracowny  i za wiele jest zależności i wariantów wprowadzania danych...

Zauważyłem, że właśnie na tym wywala się operator. 

W zależności kto do jakiego systemu ma dostęp i z jakiego korzysta, takie na info..a wziąwszy pod uwagę  rozmiary bazy klientów i ich usług..........


Poziom 18, Komentator
  • 662
  • 5462
  • 0

Niezgodność w zgodach w aplikacji i koncie webowym MO

@agat13 , na początku rozmowy na czacie, konsultant widział, że wszystko niby jest ok. Ale szybko się połapał, że nie jest cacy. No, ale co on "biedny" może?😊


Poziom 37, Guru **
  • 7705
  • 23891
  • 327

Niezgodność w zgodach w aplikacji i koncie webowym MO

@bronzub  to właśnie miałem na myśli  pisząc wyżej. Konsultant właśnie powinien mieć spory zakres i wiedzy , i dostępowe do programów czy  systemów, aby od razu temat załatwić, a nie przesyłać dalej...

To strata czasu obu stron...


Poziom 18, Komentator
  • 662
  • 5462
  • 0

Niezgodność w zgodach w aplikacji i koncie webowym MO

@agat13 , dzisiaj spojrzałem na zgłoszenie w zakładce i ręce mi opadły. Skrótowy opis dotyczy komórki, a rozmawialiśmy na czacie o stacjonarnym. Zobaczymy, co z tego wyniknie. Może w szczegółowym opisie wygląda prawidłowo? Tego nie widać.


Poziom 18, Komentator
  • 662
  • 5462
  • 0

Niezgodność w zgodach w aplikacji i koncie webowym MO

Poszło drugie zgłoszenie, i o dziwo, z inicjatywy konsultanta miałem telefoniczną przyjemność rozwikłać ten matrix na koszt operatora, co rzadko się zdarza. Może tym razem nie będzie podobnej, a przytoczonej na czacie odpowiedzi z działu technicznego, i którą niby miałem otrzymać smsem, że wszystko jest (skrótowo) ok. Jestem dobrej myśli😊 Edit: dodam, że wczorajsze zostało "zrealizowane"🤣 i jako archiwalne....szybko!!!😀


Poziom 37, Guru **
  • 7705
  • 23891
  • 327

Niezgodność w zgodach w aplikacji i koncie webowym MO

@bronzub  pilnuj nygusow I oby zawsze dzwonili na swój koszt..🤣


Poziom 18, Komentator
  • 662
  • 5462
  • 0

Niezgodność w zgodach w aplikacji i koncie webowym MO

@agat13 , trzeba jakoś w zgodzie żyć i się nawzajem wspierać. Na tym samym wózku jedziemy, no nie?😊 Chociaż różnie z tym bywa😊