- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam,
w związku z wykonywaną pracą, przez ostatnie 4 miesiące byłem połowę tego czasu za granicą. Zostałem uznany nieuczciwym klientem w związku z korzystaniem z roamingu. Nie mogę już swobodnie korzystać z abonamentu który mam w Polsce. Kończy mi się umowa stąd moje pytanie czy jest jakiś abonament, oferta na kartę która pomimo uznania nieuczciwym klientem będę mieć jakiś pakiet minut, sms i internetu?
Pozdrawiam i z gory dziękuję za odpowiedzi
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nieuczciwe korzystanie z roamingu
Jak Ci się kończy umowa i tak Cię potraktowano, to może warto przejść do konkurencji?
Albo przynajmniej - na początek - ponegocjować z Orange: wyjaśnić, że dużo jeździsz służbowo za granicę i taki masz właśnie układ, więc niech Ci coś sensownego zaproponują, albo… Adieu, Fruziu…
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nieuczciwe korzystanie z roamingu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nieuczciwe korzystanie z roamingu
Pytałem co mogę dostać na firmę to nic konkretnego nie mogli przedstawić. Jestem w Orange kilka lat i jestem zniesmaczony podejściem do klienta.
Co mogą mi zaproponować na firmę, może ktoś wie?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nieuczciwe korzystanie z roamingu
Niektórych regulaminu są tu http://www.orange.pl/kid,4002009758,id,4004332152,title,Orange-Travel-roaming-dla-firm-,article.html
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nieuczciwe korzystanie z roamingu
Może jestem skrzywiony, ale uważam, że to nie on powinien szukać i grzebać po taryfach, tylko konsultant (zwłaszcza w przypadku oferty dla firm) powinien umieć zaproponować mu odpowiednią dla niego ofertę.
Idziesz do salonu (załatwianie przez telefon to kiepski pomysł w takiej sytuacji), mówisz, w czym problem, czego potrzebujesz - i pytasz, co mogą Ci zaoferować.
A jak nie mogą nic sensownego, to sugerujesz, że w takim razie idziesz do konkurencji - i wtedy dowiadujesz się, co NAPRAWDĘ mogą Ci zaoferować. 😉
A jak NAPRAWDĘ nie mogą nic więcej, to NAPRAWDĘ idziesz do konkurencji - na rynku jest teraz sporo ofert, na pewno będzie w czym wybierać…
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nieuczciwe korzystanie z roamingu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nieuczciwe korzystanie z roamingu
Myślę, że to kwestia elastyczności operatora. Jeśli ktoś ma telefon na firmę, a specyfika firmy jest taka, że dużo czasu spędza za granicą i musi rozmawiać - to elastyczny operator powinien mu coś sensownego zaproponować. Przecież widać, że tu nie chodzi o cwaniaka, który chce "za darmo" gadać w całej Europie.
JAKAŚ propozycja dla takich ludzi być musi. Oczywiście może się wiązać np. z nieco wyższym abonamentem. Albo z jasnym określeniem: taki a taki czas ma pan w abonamencie, po jego przekroczeniu płaci pan opłatę roamingową za rozmowy przychodzące w wysokości X, za wychodzące - Y.
Ale nie może być tak, że człowiek ma firmę, jeździ za granicę, załatwia służbowe sprawy, płaci abonament, a słyszy, że jest "nieuczciwym klientem"…
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nieuczciwe korzystanie z roamingu
Właśnie o to chodzi. Ja chce płacić i móc swobodnie korzystać, a nie codziennie patrzeć ile już przekroczyłem. Jestem zwykłym abonamentem o którego Orange nie dba. Myślę, że nie pierwszy i nie ostatni. Poważnie się zastanawiam, żeby opuścić tą sieć.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nieuczciwe korzystanie z roamingu
@rafall, warto rozglądnąć się za inną ofertą, obawiam się jednak, że w każdej sieci będzie podobny problem. Każda sieć wprowadziła identyczne zasady - wynikające z rozporządzenia UE: jeśli sumarycznie przez więcej niż 2 miesiące w 4-miesięcznym okresie korzystasz z numeru w roamingu, to zaczyna się płacenie. W Play zasady są jeszcze bardziej restrykcyjne.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »