01-02-2018
11:35
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
01-02-2018
11:35
Witam, dostałem maila o nie opłaconej fakturze i zostały mi zablokowane usługi stacjonarne, skontaktowałem się z Orange i opłaciłem tą fakturę. Zostały odblokowane usługi. Próbowałem zadzwonić i mam niedostępną sieć komórkową. Nie mogę zalogować się na swoje konto, ponieważ usługa o takim numerze nie istnieje. Dostałem jeszcze sms-a z informacją, że mój rabat został zmniejszony w związku z rezygnacją z usługi, kiedy ja nie rezygnowałem z niczego. Nie mam możliwości by zadzwonić do BOK, nie podjadę teraz do lokalu, bo za chwilę idę do pracy.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Etykiety:
1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE
Rozwiązanie:
01-02-2018
11:41
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
1 ODPOWIEDŹ 1
01-02-2018
11:41
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś