Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Nieaktywna karta SIM PO zakończeniu umowy


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 3
  • 0

Nieaktywna karta SIM PO zakończeniu umowy

Witam

z dniem 23.06.2017 skończyła mi sie umowa w orange i z tym dniem moja karta sim jest nieaktywna nie napisałem w rezygnacji że chcę przejść na kartę co uczyniłem w salonie orange zaraz po zablokowaniu karty sim pani w salonie powiedziała ze karta zostanie aktywowana do 7 dni dziś mija 11 dzień a moja karta jest nadal nieaktywna. Dzwoniłęm na infolinie tam sie dowiedziałem że moja prośba jest w trakcie rozpatrywania i mam sie uzbroic w cierpliwość i nie sa w stanie nic wiecej mi powiedziec czy ktos z was miał podobny problem i jak długo naprawde sie czeka ?

4 ODPOW. 4

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32785
  • 38813
  • 1388

Nieaktywna karta SIM PO zakończeniu umowy

Zgłoszenia/zlecenia są realizowane zwykle do 7 dni, jednak czasem są przeszkody techniczne, przez co okres realizacji jest nieco dłuższy. Sugerowałbym uzbroić się w cierpliwość.

Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 3
  • 0

Nieaktywna karta SIM PO zakończeniu umowy

Dzięki za podpowiedź ale moja cierpliwość się kończy 😉

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32785
  • 38813
  • 1388

Nieaktywna karta SIM PO zakończeniu umowy

To skontaktuj się z BOK przez czat (http://orange.p/kontakt) lub infolinię z prośbą o przesłanie wiadomości do osoby realizującej zlecenie o Twoim kontakcie.

Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 3
  • 0

Nieaktywna karta SIM PO zakończeniu umowy

Tak też uczyniłem jedyne co doradcą mógł zrobić to dodać notatkę pilne rozwiązanie sprawy