04-07-2017
17:06
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
04-07-2017
17:06
Nieaktywna karta SIM PO zakończeniu umowy
Witam
z dniem 23.06.2017 skończyła mi sie umowa w orange i z tym dniem moja karta sim jest nieaktywna nie napisałem w rezygnacji że chcę przejść na kartę co uczyniłem w salonie orange zaraz po zablokowaniu karty sim pani w salonie powiedziała ze karta zostanie aktywowana do 7 dni dziś mija 11 dzień a moja karta jest nadal nieaktywna. Dzwoniłęm na infolinie tam sie dowiedziałem że moja prośba jest w trakcie rozpatrywania i mam sie uzbroic w cierpliwość i nie sa w stanie nic wiecej mi powiedziec czy ktos z was miał podobny problem i jak długo naprawde sie czeka ?
Etykiety:
4 ODPOW. 4
04-07-2017
17:09
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
04-07-2017
17:09
Nieaktywna karta SIM PO zakończeniu umowy
Zgłoszenia/zlecenia są realizowane zwykle do 7 dni, jednak czasem są przeszkody techniczne, przez co okres realizacji jest nieco dłuższy. Sugerowałbym uzbroić się w cierpliwość.
05-07-2017
13:46
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
05-07-2017
13:46
Nieaktywna karta SIM PO zakończeniu umowy
Dzięki za podpowiedź ale moja cierpliwość się kończy 😉
05-07-2017
14:03
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
05-07-2017
14:03
Nieaktywna karta SIM PO zakończeniu umowy
To skontaktuj się z BOK przez czat (http://orange.p/kontakt) lub infolinię z prośbą o przesłanie wiadomości do osoby realizującej zlecenie o Twoim kontakcie.
05-07-2017
16:01
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
05-07-2017
16:01
Nieaktywna karta SIM PO zakończeniu umowy
Tak też uczyniłem jedyne co doradcą mógł zrobić to dodać notatkę pilne rozwiązanie sprawy