06-01-2019
21:53
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
06-01-2019
21:53
Nie mogę wpisać wioski/ulicy w koszyku podczas przedłużania umowy, dlaczego?
Dobry wieczór, postanowiłem przedłużyć abonament przez stronę internetową, jednak, gdy już jestem w koszyku i wpisuję adres odbiorcy to nie mogę wpisać wioski/ulicy. Kod pocztowy jest poprawny, miejscowość również, jednak moja ulica/wioska nie jest wykrywana, czy ktoś zna może rozwiązanie?
Etykiety:
2 ODPOW. 2
06-01-2019
22:05
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
06-01-2019
22:05
Nie mogę wpisać wioski/ulicy w koszyku podczas przedłużania umowy, dlaczego?
Wyczyść dane przeglądarki. Jeżeli to nie pomoże, poproś o kontakt z konsultantem...
06-01-2019
22:17
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
06-01-2019
22:17
Nie mogę wpisać wioski/ulicy w koszyku podczas przedłużania umowy, dlaczego?
Może była zmieniana nazwa ulicy albo jest to nowa ulica?