- « Poprzedni
- Następny »
26-04-2018
18:51
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
26-04-2018
18:51
Nie działają połączenia wychodzące na VOIP-ie
@InaAle jak za coś płacisz to ma działa prawidłowo.
26-04-2018
18:55
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
26-04-2018
18:55
Nie działają połączenia wychodzące na VOIP-ie
No jasne, ale że opłaty w Orange Love za te usługi z których korzystam są niższe, niż jakbym nie miała pakietu, to ten stacjonarny mnie nie bije po kieszeni.
Jak mówię, spróbuję się tym zająć w przyszłości.
26-04-2018
18:58
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
26-04-2018
18:58
Nie działają połączenia wychodzące na VOIP-ie
@InaZobaczymy jak przyjdzie pierwsza faktura.
26-04-2018
19:00
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
26-04-2018
19:00
Nie działają połączenia wychodzące na VOIP-ie
W sensie? Uważasz, ze mogą mi coś doliczyć za brak używania usługi?
26-04-2018
19:02
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
26-04-2018
19:02
Nie działają połączenia wychodzące na VOIP-ie
Nie. Nie ma takiej pozycji w cenniku.
Podejrzewam, że jeszcze zamówienie na przejście do Love nie zostało zakończone i jest na statusie dotyczącym rejestracji usługi tv. Być może to coś blokuje z voipem. W ciągu kilku dni (na umowie powinien być sprecyzowany maksymalny termin) tv będzie "automatycznie zarejestrowana". Wtedy będzie można naprawić voipa.
Podejrzewam, że jeszcze zamówienie na przejście do Love nie zostało zakończone i jest na statusie dotyczącym rejestracji usługi tv. Być może to coś blokuje z voipem. W ciągu kilku dni (na umowie powinien być sprecyzowany maksymalny termin) tv będzie "automatycznie zarejestrowana". Wtedy będzie można naprawić voipa.
27-04-2018
08:10
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
27-04-2018
08:10
Nie działają połączenia wychodzące na VOIP-ie
Ja miałem nieco podobną sytuację, przy przechodzeniu do LOVE. Działał już internet i tv, ale nie działał telefon (voip). Po reklamacji okazało się, że "w systemie" mam ciągle na stanie Livebox'a a nie Funbox'a i to uniemożliwia działanie telefonu! Uaktualnili i po 24 godzinach telefon ruszył 🙂
- « Poprzedni
- Następny »