- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dostałam smsa o treści: Wykorzystano pakiet internetowy. Zostanie włączony pakiet 1 GB za 10 zł. Jeśli nie chcesz dodatkowego pakietu aktywuj usługę Nie chce schodków.
Usługę aktywowałam zaraz po tym smsie, lecz widzę na swoim koncie, że mam naliczoną opłatę 10 zł. Czy zostało to prawidłowo naliczone? Czy można anulować tę opłatę? Czy ten pakiet jest nadal aktywny pomimo zlecenia wyłączenia schodków?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
anq napisał(-a):Dostałam smsa o treści: Wykorzystano pakiet internetowy. Zostanie włączony pakiet 1 GB za 10 zł. Jeśli nie chcesz dodatkowego pakietu aktywuj usługę Nie chce schodków.
Usługę aktywowałam zaraz po tym smsie, lecz widzę na swoim koncie, że mam naliczoną opłatę 10 zł. Czy zostało to prawidłowo naliczone? Czy można anulować tę opłatę? Czy ten pakiet jest nadal aktywny pomimo zlecenia wyłączenia schodków?
Usługę "Nie chcę schodków" należy aktywować przed wykorzystaniem środków na koncie. Niestety nie cofniesz naliczenia, jednak uruchomiona usługa już pozostanie, więc po jednorazowym obciążeniu 10zł, dalej nie masz się o co martwić, poza tym że będziesz miała do wykorzystania tylko ilość danych dostępną w Twoim pakiecie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
anq napisał(-a):Dostałam smsa o treści: Wykorzystano pakiet internetowy. Zostanie włączony pakiet 1 GB za 10 zł. Jeśli nie chcesz dodatkowego pakietu aktywuj usługę Nie chce schodków.
Usługę aktywowałam zaraz po tym smsie, lecz widzę na swoim koncie, że mam naliczoną opłatę 10 zł. Czy zostało to prawidłowo naliczone? Czy można anulować tę opłatę? Czy ten pakiet jest nadal aktywny pomimo zlecenia wyłączenia schodków?
Usługę "Nie chcę schodków" należy aktywować przed wykorzystaniem środków na koncie. Niestety nie cofniesz naliczenia, jednak uruchomiona usługa już pozostanie, więc po jednorazowym obciążeniu 10zł, dalej nie masz się o co martwić, poza tym że będziesz miała do wykorzystania tylko ilość danych dostępną w Twoim pakiecie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie chcę schodków
Ja mam jeszcze ciekawszą sytuację - mianowicie do 1 lutego obejmowała mnie promocja dla nowych klientów "LTE bez limitu". Natomiast 31 stycznia dostałem informację o przekroczeniu pakietu 2GB. Od razu włączyłem "nie chcę schodków".
Mimo to, dnia 1 lutego otrzymałem fakturę z naliczoną opłatą 10 zł.
Konsultantka poinformowała mnie, że "nie chcę schodków" włączało się dobę, przez co nie zdąrzyło zablokować włączenia schodka, który rzekomo włączył się 5h wcześniej - w nocy. Poinformowała mnie, że na kolejnej fakturze za miesiąc będę miał korektę tej opłaty. Czy ktoś miał taką sytuację?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie chcę schodków
Wandzia1954 napisał(-a):
Nie chcę schodków
@Wandzia1954, w pakietach i usługach dodatkowych > Kontrola wydatków > Nie chcę schodków
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie chcę schodków
Witam, u mnie sytuacja z naliczeniem 10zł za brak włączonej usługi 'nie chce schodków' wydaje się kuriozalna gdyż w ramach jednego konta w orange mam 2gb przypisane do telefonu a kolejne 30gb do telefonu oraz dwóch innych kart sim. Pomimo tego faktu szanowne orange i tak uraczyło mnie opłatą za wspomnianą 'usługę'. Czy było to słuszne pomimo oosiadania odpowiedniego pamietu w ramach konta?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś