- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie chcą zwrócić nadpłaty parodia
tylko dlaczego jestem notorycznie kłamany miało być max 7 dni ,a tu cyrk,jaki jest problem zwrócić pieniądze na nr z którego przyszły ? po co pisałem dyspozycje zwrotu skoro nie ja jestem właścicielem danego rachunku z którego pieniądze przyszły ? w tym wszystkim brakuje logiki i tyle normalna firma gdyby dostała takie zgłoszenie wróciła by pieniądze na konto z którego przyszły prawda ? Ja odnosze wrażenie ze oni nie wiedza co maja zrobić i tyle
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie chcą zwrócić nadpłaty parodia
Sytuacja którą odpisujesz jest błędnie nazywana i błędna procedura stosowana. Nawet sam w tytule piszesz o zwrocie nadplaty. Przy usługach płatniczych to ma istotne znaczenie. Bo tu chodzi o przeksięgowanie nadpłaty na Twoje prywatne konto. Sytuacja niestety jest inna.
Poza tym jeśli w rozmowie telefonicznej Ci obiecano 7 dni, to złóż reklamację co do takiej obietnicy. Bo i tak wszystkie zlecenia dot płatności są weryfikowane przez dział płatności Orange.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie chcą zwrócić nadpłaty parodia
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie chcą zwrócić nadpłaty parodia
Bez żadnych załączników itp
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie chcą zwrócić nadpłaty parodia
@Piotrekk85z tego co pisze Tomek jest zarejestrowana dyspozycja zwrotu. Być może dział rozliczeń stwierdził, że potrzebuje jakiegoś jeszcze potwierdzenia. Nie mam wglądu do sprawy więc mogę sobie gdybać odnośnie powodów.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »