Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Neostrada, Internet Domowy 4G LTE, kara za zmianę na alternatywną usługę


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 0
  • 0

Neostrada, Internet Domowy 4G LTE, kara za zmianę na alternatywną usługę

Witam. Około miesiąc temu przeprowadziłam się z poprzedniego miejsca zamieszkania w którym miałam podłączoną Neostradę. Umowa miała trwać jeszcze 1.5 roku więc poszłam do salonu Orange w celu zmienienia adresu na którym realizowana jest usługa. Tydzień później przybyli technicy  i niestety okazało się, że nie ma możliwości technicznych na świadczenie usługi w danym miejscu. Przybyłam ponownie do salonu  Orange, gdzie poinformowano mnie o tym, że zaproponują mi alternatywną usługę z bezkarnym zerwaniem starej umowy. Po około 2-3 tygodniach dostałam telefon, z kolejnym potwierdzeniem iż mogę starą umowę zastąpić nową bez płacenia żadnej kary i w tym celu udać się do salonu Orange. Tak więc to zrobiłam, zwróciłam liveboxa, podpisałam nową umowę. Niby wszystko w porządku i po około miesiącu oczekiwań  dostałam internet. Po dniach dostałam wiadomość sms, z informacją o tym, że z kolejnym okresem rozliczeniowym zostanie zakończona umowa a ja będę musiała zapłacić karę 800zł. Poczułam się bardzo oszukana i zostałam zmuszona do odwiedzenia salonu Orange kolejny raz, zostało z tamtąd wysłano zgłoszenie związane z tą karą, które ciągle na stronie Orange jest w trakcie realizacji. Dzisiaj dostałam telefon w którym konsultantka zapytała dlaczego zdecydowałam się na nową umowę, ja powiedziałam, że została zaproponowana mi jako alternatywa dla Neostrady ze względu na brak możliwości technicznych i dodatkowo zapytałam czy będę musiała zapłacić kare za zerwanie umowy

(której oczywiście nie powinnam płacić), dostałam informacje, że kara ta widnieje u nich w systemie i pani powiedziała mi abym poszła do salonu Orange, zrobiłam to, powiedziano mi, że oni już zrobili wszystko co mogli wszystko dokładnie zgłosili zrobili skany umowy i nic więcej nie zrobię, ale wysłali jeszcze raz zgłoszenie.

 

I teraz mam pytanie czy mam coś jeszcze robić w tej sprawie czy poczekać na jakąś wiadomość o tej karze, bo jeśli będę musiała ją zapłacić to skieruje sprawę na drogę sądową lub UOKiK

11 ODPOW. 11

Poziom 27, Znawca Przestworzy
  • 395
  • 908
  • 43

Neostrada, Internet Domowy 4G LTE, kara za zmianę na alternatyną usługę

Taka migracja z Neostrady na LTE wymaga od sprzedawcy przestrzegania dość ścisłej procedury, więc podejrzewam niedopatrzenie salonu na którymś z etapów. Jeżeli masz zgłoszenie, możesz być spokojniejsza. Maksymalny termin na rozpatrzenie takowego to 30 dni, więc musisz poczekać aż to naliczenie za zerwanie umowy zostanie anulowane. W razie czego możesz złożyć reklamację samodzielnie u konsultanta BOK (najlepiej przez czat).


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32783
  • 38802
  • 1388

Neostrada, Internet Domowy 4G LTE, kara za zmianę na alternatyną usługę

Dostalas odpowiedź na reklamację na piśmie już?

Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 0
  • 0

Neostrada, Internet Domowy 4G LTE, kara za zmianę na alternatyną usługę

Nie


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32783
  • 38802
  • 1388

Neostrada, Internet Domowy 4G LTE, kara za zmianę na alternatyną usługę

To poczekaj na papier. Bez tego UOKiK czy UKE nic nie zrobią.

Pracuję w Orange
  • 935
  • 1543
  • 35

Neostrada, Internet Domowy 4G LTE, kara za zmianę na alternatyną usługę

@Barbara34cześć. Rozumiem, że złożyłaś reklamację? Sprawdź przez czat lub infolinię czy takie zgłoszenie jest zarejestrowane. Skoro nowa umowa została podpisana to nie powinno być żadnej kary.


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 0
  • 0

Neostrada, Internet Domowy 4G LTE, kara za zmianę na alternatyną usługę

Niestety nie na chwilę obecną nie mogę połączyć się z czatem ale na Mój Orange w Otwartych zgłoszeniach widnieje tylko zgłoszenie o rozwiązaniu umowy.Bez tytułu132.png


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32783
  • 38802
  • 1388

Neostrada, Internet Domowy 4G LTE, kara za zmianę na alternatyną usługę

To chyba nie jest reklamacja.

Pracuję w Orange
  • 935
  • 1543
  • 35

Neostrada, Internet Domowy 4G LTE, kara za zmianę na alternatyną usługę

@Barbara34Barbara zadzwoń proszę na infolinię.


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 0
  • 0

Neostrada, Internet Domowy 4G LTE, kara za zmianę na alternatyną usługę

Dostałam informację z czatu, że na koncie nie ma reklamacji. Oraz, że naliczona kara zostanie zablokowana, ponieważ została zastosowana nowa usługa.