Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Nawigacja orange


Poziom 6, Poszukiwacz
  • 2
  • 0
  • 0

Nawigacja orange

Witam

Od dwóch miesięcy mam przedłużoną umowę z orange. Ciągle coś mi nie pasowało, w abonamencie miałem wyraźnie zapisane, że do zapłaty jest 44,99 a faktury przychodziły wyższe o 20 zł. Dopiero teraz miałem czas się temu przyjżeć i okazało się, że orange pobiera 20 zł! za nawigację, na którą nie wyrażałem żadnej zgody. Pytanie jest proste czy tę usługę można samemu wyłączyć czy trzeba udać się do salonu i tam załatwiać sprawę? Z tym drugim może być problem bo od dwóch miesięcy nie ma mnie w kraju...

5 ODPOW. 5

Poziom 36, Guru *
  • 4323
  • 8199
  • 152

Nawigacja orange

@PersonaNonGrata  czytałeś FAQ na stronie nawigacjaorange.pl?

 

jeden z punktów brzmi: Zrezygnować z usługi można w każdym momencie w salonach Orange, dzwoniąc na naszą infolinię lub wyłączając usługę osobiście w systemie Orange on-line. Usługa wyłącza się wraz z upływem okresu rozliczeniowego.   chyba zainteresują Cię podkreślone przeze mnie rozwiązania 😉


Poziom 40, Guru *****
  • 30807
  • 25334
  • 1313

Nawigacja orange

Wyślij zgłoszenie do BOK przez mój Orange/Obsługa/zgłoś sprawę.
Ew. jutro w dzień na czacie na stronie http://orange.pl/kontakt

Poziom 6, Poszukiwacz
  • 2
  • 0
  • 0

Nawigacja orange

Tylko, że nigdzie w systemie orange online nie mam żadnej informacji o pakiecie nawigacji więc ciężko wyłączyć coś co tam nie widnieje...


Poziom 40, Guru *****
  • 30807
  • 25334
  • 1313

Nawigacja orange

Sugeruję ręczne zgłoszenie.

Poziom 18, Komentator
  • 164
  • 71
  • 0

Nawigacja orange

Witam.Widzę w dalszym ciągu nie dopracowane działanie zarządzania usługami bo dla dwóch z pięciu abonamentów telefonicznych nie mogę skorzystać z opcji zarządzania usługami bo pojawia się błąd oraz informacja spróbuj jeszcze raz.

W ten sposób chciałem zobaczyć czy Nawigacja ,która dostałem na okres dwóch miesięcy bo Orange daje za darmo na ten okres jest wyłączona i na tych dwóch numerach jest to niemożliwe.

Pozostałe mają wyłączoną nawigację.

Szkoda ,że na wszystko trzeba składać reklamację ale inaczej się nie da.Ostatnio dzwoniąc na numer - gwiazdka 100 zostało mi naliczone 20złotych i znów będę musiał składać reklamację do reklamacji bo Szanowni Państwo mimo ,że posiadam światłowód nie doliczyli mi dwóch upustów za abonament  w wysokości 20złotych ,kolejna sprawa to otwarcie konta bankowego daje 10złotych zniżki a tylko ostatnia faktura była z upustem 10złotych mimo ,że dokonuję transakcji bezgotówkowych telefonem na ponad 300złotych miesięcznie.

Rozumiem ,że zdarzają się problemy z naliczaniem i nie ma problemu z reklamacjami ale na wszystko trzeba poświęcać czas i co chwilę patrzyć na faktury czy nie zostały błędnie naliczone opłaty co powoduje wzrost płatności ,który nie powinien mieć miejsca.