20-10-2016
18:31
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
20-10-2016
18:31
Naprawa przyłącza telefonicznego
Witam, mam pytanie. Dość długo korzystałem z usług TP SA, aktualnie orange. Aktualnie chciałem podpisac umowe na nowy internet. Lecz technik stwierdzil uszkodzenie przylacza telefonicznego. Teraz moje pytanie, czy jest ktos kto ma obowiazek naprawe lini od budki do domu , czy bede zmuszony sam to naprawiac?
Etykiety:
1 ODPOWIEDŹ 1
20-10-2016
20:23
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
20-10-2016
20:23
Internet stacjonarny w Orange
Jeśli masz aktywną usługę, jest to w ramach abonamentu.
Jeśli starałeś się o nową usługę (i na dziś nie masz aktywnej), być może w ogóle zamówienie może być anulowane. W każdym bądź razie Ty tych kosztów nie ponosisz.