- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Naliczona opłata za zwróćony sprzęt przez paczkomat.
Witam. Dwa miesiące temu, zrezygnowałem z usługi orange, sprzęt (funbox 2.0) został zwrócony wysyłką z paczkomatu inpost. Dzisiaj dostałem sms-ową informację, że orange nie dostał zwróconego sprzętu i w związku z tym nalicza mi opłatgę 300 zł. Z fakut wykorzystania metody zwrotu przez paczkomat, nie mam żadnego innego potwierdzenia tego faktu, jak numer przesyłki oraz kod zwrotu. Co w tym momencie mogę zrobić?
______________________
*Temat przeniesiony z działu "Internet domowy" i doprecyzowana nazwa tematu - moderator Wojciech.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Naliczona opłata za zwróćony sprzęt przez paczkomat.
@cheaterenator składaj reklamację poprzez Czat z doradcą Orange wyjaśniając pokrótce sprawę i podaj ten kod zwrotu i nr przesyłki. Inne formy kontaktu masz tu Kontakt z Orange | Orange Polska
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Naliczona opłata za zwróćony sprzęt przez paczkomat.
@cheaterenator To dość częste ostatnio, że brakuje ewidencji zwrotów sprzętu do magazynu centralnego.
Jak widzisz paczkomatem także, choć to jest to jeden z kanałów zwrotu. Nic się nie martw. Sprzęt na 100% dotarł. Po zgłoszeniu reklamacji (jak dobrze radzi @slav72 ) zanotuj numer zgłoszenia i datę. Zapisz też treść rozmowy na czacie. Po weryfikacji Twojej reklamacji i sprawdzeniu czy sprzęt dotarł kwota zostanie anulowana. Nie musisz nic płacić, ale dane przesyłki zachowaj. W razie negatywnego rozpatrzenia reklamacji na czacie jak najszybciej napisz pismo reklamacyjne do Skierniewic załączając skany potwierdzenia nadania z paczkomatu i wyślij listem poleconym. To powinno pomóc ostatecznie.
Myślę, że nie będzie to konieczne, ale podam adres do korespondencji Orange
Orange Polska S.A.,
ul. Jagiellońska 34,
96-100 Skierniewice