- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie rozumiem dlaczego operator nalicza dodatkowe opłaty za usługi które rzekomo są za 0zł. Składając reklamacje otrzymałem odpowiedź że wszystkie opłaty zostały pobrane zgodnie z cennikiem. Zresztą podobną sytuację miałem z usługą Data Music Pass tylko że w tej sytuacji reklamacja została uwzględniona.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
To jest bug. Bo Pakiet pochodził ze starej oferty planów komórkowych. A cały czas jest składowym od zaplecza od ofertę Love. Jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, możesz spróbować złożyć odwołanie. Ew. w stopce odpowiedzi masz pouczenie gdzie można dochodzić swoich roszczeń.
Dla mnie sprawa nie jest jednoznaczna. Opis powyżej sugeruje, że usługa jest bezpłatna w wybranych planach. Ty masz inny plan. Masz info o koszcie aktywacji, a nie o opłacie miesięcznej. Tu już wg mnie jednoznaczności nie ma.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Naliczanie dodatkowych opłat.
@Wojtex usługi mogą być za 0 zł na określony czas. Potem może być naliczana standardowa opłata.
Najlepiej opłaty za takie pakiety sprawdzać w umowie, jeśli była podpisana i/lub w regulaminie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Naliczanie dodatkowych opłat.
@Wojtex sprawdz status tej uslugi. Ten zolty zegarek nie swiadczy ze jest ona aktywna.
Usluga w trakcie realizacji - zolty znaczek
Usluga wlaczona - zielony znaczek
Wiec sprawdz czy faktycznie masz ten pakiet wlaczony i aktywny.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Naliczanie dodatkowych opłat.
Tak jak @byczyn_86 pisze, usługa w trakcie włączania/aktywacja, więc będą normalne opłaty, trzeba czekać aż się aktywuje, aktualny status jest na portalu, aplikacja MO ma spory poślizg.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Naliczanie dodatkowych opłat.
Obsługa wyłączła usługę, ale skoro jest napisane 0zł to z jakiej racji się płaci?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Naliczanie dodatkowych opłat.
Usługa jest bezpłatna w wybranych planach.
Edit. A czy płaciłeś za tą usługę coś czy za połączenia międzynarodowe? Pokaż fragment faktury za co płaciłeś.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Naliczanie dodatkowych opłat.
Czyli Mój Orange to nie taki mój, czy jak to ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
To jest bug. Bo Pakiet pochodził ze starej oferty planów komórkowych. A cały czas jest składowym od zaplecza od ofertę Love. Jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, możesz spróbować złożyć odwołanie. Ew. w stopce odpowiedzi masz pouczenie gdzie można dochodzić swoich roszczeń.
Dla mnie sprawa nie jest jednoznaczna. Opis powyżej sugeruje, że usługa jest bezpłatna w wybranych planach. Ty masz inny plan. Masz info o koszcie aktywacji, a nie o opłacie miesięcznej. Tu już wg mnie jednoznaczności nie ma.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Naliczanie dodatkowych opłat.
Dzięki za wyczerpującą odpowiedź. Jak to w Orange, 'nieważne za co płacisz, ważne płacisz.' a że płacę nie mało, to chciałbym chociaż uniknąć różnych sytuacji które stwarza Orange żeby uprzykrzyć życie, o to jak to o tutaj. Żebym to musiał się jeszcze odwoływać. Tak więc jeszcze tylko paręnaście miesięcy i się odwaołam, chyba że wcześniej stracę zasięg który jest bardzo słaby.