Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Multinagrywarka - promocja?

ROZWIĄZANE

Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 4
  • 14
  • 0

Multinagrywarka - promocja?

@Arti_Kn_PlRegulamin to potwierdza, konsultanci potwierdzają, użytkownicy na forum potwierdzają, a jednak 10 PLN za zeszły miesiąc Orange mi nie chce zwrócić.


Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 7197
  • 29508
  • 271

Multinagrywarka - promocja?

@iptak  nie chcą zwrócić to niech odliczą od następnego rachunku, łaski nie robią w końcu to niesłusznie pobrana opłata.


Poziom 15, Badacz Przestworzy
  • 12
  • 40
  • 0

Multinagrywarka - promocja?

@iptak

 

Hej, spotkałem się z tym samym problemem.  Otóż multi nagrywarka nie była uruchomiona od początku. Po rozmowie z doradcą na czacie zaproponował aby to przyśpieszyć i uruchomić poprzez dekoder. Czekając na pierwszą fakturę zauważyłem, że jednak jest naliczany koszt 10 zł ponad abonament.

 

[EDIT]:

Tutaj były screeny ale jak widać nawet wycinając imiona doradców a zostawiając tylko sam sens wypowiedzi łamie się regulamin no cóż paranoi się nie przeskoczy. Zostawiam to w spokoju(info dla moda będzie poprawa)

 

Aby sens mojej wypowiedzi miał sens dodam tylko iż doradca na czacie potwierdził iż uruchamiając poprzez dekoder uruchomiłem wersje płatną. Dopiero potem została rzekomo zlecona(mam numer ale jak nie mogę nigdzie tego sprawdzić co się dzieje jest to tylko teoria) uruchomienie bezpłatnej wersji. Zobaczymy co wyjdzie.

 

Tak więc hmm sytuacje w moim odczuciu powoduje jej uruchomienie poprzez nagrywarkę z pozycji menu. Tak to jest absurd ale na to wskazuje ta rozmowa. Nie wiem jak to się u mnie zakończy faktura jeszcze się nie pojawiła - według Pani jaka mnie obsługiwała jest szansa że się nie pojawi. Ale ja mam przeczucie, że te 10zł będą i nic z tym nie zrobi bo jak to Pani napisała "to włączył Pan opcje płatną".  Jednak zapisałem sobie też rozmowę z poprzednim doradcą gwaratującym iż to będzie darmowe 🙂

Także też czekam na dalsze rozwiązanie sprawy - daj znać jak się to u Ciebie wyszło.

________________
* Usunięto czat obsługowy zgodnie z netykietą – moderator Kinga