- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
U mnie, mimo to że za urządzenie płacę terminowo, dodatkowo wyskoczyła nowa zakładka a tam informacja... Plan ratalny zerwany. Istny cyrk.. Taką informację, mam na dwóch urządzeniach w aplikacji.
________________
* Wydzieliłem z tematu Prace planowane na Mój Orange – moderator Michał
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ok, dzwoniłem na infolinię i już wyjaśnione. Wszystko jest ok.
________________
* Usunąłem pusty spoiler – moderator Michał
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mimo terminowych wpłat dostaję informację o zerwanym planie ratalnym
@Mychal weryfikuj na koncie MO przez www. Warto też sprawdzić na infolinii czacie.
Druga sprawa, czy spłacasz same raty, czy z abonamentem? Czasami się zdarza, że po podpisaniu umowy ratalnej zmieniany jest numer konta do wpłat, niż był wcześniej. Mogą być spłacane raty, a kwota wpływa nie na te konto. Też warto sprawdzić i jeślj faktycznie tak jest, zlecić przeksięgowanie środków i natychmiastowe spłacenie zaległych rat.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mimo terminowych wpłat dostaję informację o zerwanym planie ratalnym
Same raty, płacę już od dłuższego czasu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mimo terminowych wpłat dostaję informację o zerwanym planie ratalnym
@Mychal sprawdź, skoro pojawiła się informacja, aby nie było kłopotów.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mimo terminowych wpłat dostaję informację o zerwanym planie ratalnym
@Mychal Ja bym jutro na AMA zadał pytanie jak to możliwe, oczywiście po weryfikacji na infolinii prawidłowości tej informacji. Ekspert powinien wtedy zapytać o sprawę i poprosić o kontakt na priv
To najlepsze wyjście z sytuacji do weryfikacji błędów aplikacji
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ok, dzwoniłem na infolinię i już wyjaśnione. Wszystko jest ok.
________________
* Usunąłem pusty spoiler – moderator Michał
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mimo terminowych wpłat dostaję informację o zerwanym planie ratalnym
@Mychal świetnie, że już wyjaśnione.