- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jestem w trakcie instalacji 300 Mb/s (technik ma przyjechać 24 sierpnia). Czy mogę skorzystać z tej promocji?
______________________
*Post wydzieliłem z tematu "Nowy sezon Powrót do szkoły 2023. Światłowód tańszy przez rok przy wyborze wyższej prędkości!" - moderator Wojciech.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@AnonimTak jak pisałem, koniec języka za przewodnika....pytasz, się dowiadujesz...W każdym przypadku w różnych kanałach sprzedawania usług są różne zależności i sam się o tym przekonałeś. Na niektóre pytania ogólnie się nie da odpowiedzieć "tak" lub "nie" nie zaznajomiwszy się z konkretnym przypadkiem i ofertą.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mam umówionego technika. Czy mogę skorzystać z nowej promocji na światłowód?
@Anonim , ten hit, zgodnie z opisem:"NOWOŚĆ! Ciesz się wyższą prędkością internetu przez 12 mies. w cenie opcji do 300 Mb/s. Dodatkowo zgarnij nowe rabaty za zakup online - ich wysokość poznasz w kolejnych krokach zamówienia. Z pakietami Orange Love zyskujesz więcej!" najpierw podlega sprawdzeniu adresu do instalacji. Jeżeli ten krok przejdziesz, to za rączkę poprowadzi do kolejnych kroków zamówienia. Jako, że jest to zakup online, nie można definitywnie stwierdzić, że nadajesz się do tego zakupu. To nie boli, więc dopóki nie zaakceptujesz ostatniego kroku, nie dowiesz się, czy możesz skorzystać. Kto pyta, nie błądzi i na to Twoje pytanie dostaniesz odpowiedź. Byle szybko!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mam umówionego technika. Czy mogę skorzystać z nowej promocji na światłowód?
@AnonimSkoro masz umówioną wizytę, to złożyłeś zamówienie i otrzymałeś wstępną akceptację warunków usługi. Ktoś w systemie wprowadził jej zasady i one obowiązują do realizacji instalacji urządzeń końcowych. Podpisywałeś umowę czy ma ją przynieść technik? Jeśli podpisana to zawsze możesz zgłosić się w tym samym miejscu gdzie zgłaszałeś i anulować jedną, a zamówić inną ofertę. Póki nie jest zainstalowana usługa, możesz wszystko.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mam umówionego technika. Czy mogę skorzystać z nowej promocji na światłowód?
Dzwoniłem na info i dowiedziałem się, że po wycofaniu złożonego zamówienia mógłbym skorzystać z promocji, ale straciłbym zniżki (15 zł/mies) przyznane mi przez konsultanta, więc nie skorzystam.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@AnonimTak jak pisałem, koniec języka za przewodnika....pytasz, się dowiadujesz...W każdym przypadku w różnych kanałach sprzedawania usług są różne zależności i sam się o tym przekonałeś. Na niektóre pytania ogólnie się nie da odpowiedzieć "tak" lub "nie" nie zaznajomiwszy się z konkretnym przypadkiem i ofertą.