13-09-2019
11:17
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
13-09-2019
11:17
Magia abonamentu i migracji do oferty na kartę.
Orange, to jest jakaś farsa - zawsze polecałem i byłem zadowolony z Waszej sieci, do zeszłego wtorku, kiedy postanowiłem przedłużyć sobie umowę i wziąć nowy telefon.
Telefon owszem i przyszedł, ale nie z umową na firmę, jak dotychczas ale na osobę prywatną. telefon więc z formularzem odesłałem. Wczoraj dzwoni do mnie dziwna konsultantka, że potwierdza zwrot telefonu i pyta czy ma całkowicie wyłączyć numer czy tylko przywrócić stan sprzed nowej umowy - oczywiście zaprzeczam aby wyłączam numer, proszę jedynie o przeniesienie numeru do poprzedniej taryfy abonamentowej. Co robi Wasz pracownik? Włącza mi taryfę ORANGE FREE NA KARTĘ, pomimo spłacania rat telefonu i trwającej do grudnia umowy 24 miesięcznej. Jak to w ogóle możliwe ? Od tego czasu to już jest niezła zabawa. Nie mogę dzwonić, nie widzę stanu płatności, pozostałych MB do wykorzystania. Dzwonię więc z telefonu znajomego - bo na moim pojawia się informacja, że mam sobie konto doładować. Na infolinii Pani zajmuje się wszystkim tylko nie rozwiązaniem problemu - łącznie z propozycjami ORANGE wszystkiego co może mi sprzedać. W rezultacie przyjmuje zgłoszenie i konsultuje się z dziewczyną, która jeszcze była w pracy i jest winna całego zamieszania włączenia mi taryfy na kartę. Wyjaśniają, doładują mi konto na 35 zł abym się ucieszył, że mogę sobie dzwonić - dopóki nie wykorzystam tych 35 złotych - bo zapewne potem pomimo nielimitowanych rozmów i smsów, będę musiał sobie doładować numer - za który płacę 200 zł Dzisiaj rano sprawdzam konto - nadal orange free na kartę, łączę się więc z konsultantem na czacie - ON nie widzi niczego, nie rozumie moich prostych pytań - ba ! nie widzi żadnej reklamacji - Pani na infolinii również, zakłada więc reklamacje której rozpatrzenie potrwa do 7 dni - gdybym nie zadzwonił drugi raz - pewnie tkwiłbym w niewiedzy nadal...
Proszę o interwencję w tej sprawie - bo nie zapłacę abonamentu na kwotę 200zł, skoro mój telefon jest na kartę i zostało mi to potwierdzone smsem. Doładuję sobie kartę za 30zł a nie fakturę na 200 zł...
Etykiety:
3 ODPOW. 3
13-09-2019
11:38
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
13-09-2019
11:38
Magia abonamentu i migracji do oferty na kartę.
Niestety z poziomu forum niewiele nikt Ci nie pomoże. Trzeba cierpliwie na realizację zgłoszenia lub poszukaj w necie kogoś u "góry".
13-09-2019
16:03
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
13-09-2019
16:03
Magia abonamentu i migracji do oferty na kartę.
U mnie magia abonamentu objawiła się w postaci 6 faktur wystawionych za ten sam okres rozliczeniowy na łączna kwotę 650 zł. Oczywiście nikt nie wie jak to możliwe, bo przecież wystawiono mi jedną fakturę.
14-09-2019
12:16
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
14-09-2019
12:16
Magia abonamentu i migracji do oferty na kartę.
Tym się nie przejmuj, to zapewne błąd wyświetlania, faktura jest jedna ale zwielokrotniona w podglądzie, powinno po weekendzie się już normalnie wyświetlać.