- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam,
mam internet mobilny w Orange. Ma włączone szczęśliwe godziny. Zawsze gdy chciałem pobierać jakieś większe pliki robiłem to między 0.00 a 8.00 aby nie tracić GB. Nigdy nie było z tym problemów. Ostatnio jednak pobierałem plików... patrzę dziś na limit, a tu mam 1,7 GB do 24.01. Czy to podlega reklamacji? Czy ktoś miał podobny problem?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
To możesz śmiało reklamować 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Limit danych - szczęśliwe godziny
Może pobierałeś w innych godzinach? Jeżeli nie to jak najbardziej możesz składać reklamację.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Limit danych - szczęśliwe godziny
Na 100% między 0.00 a 8.00. To były aktualizacje systemu i kilka razy musiałem resetować komputer... więc nawet jeśli pobrałbym coś w innych godzinach to nie prawie cały pakiet 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
To możesz śmiało reklamować 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Limit danych - szczęśliwe godziny
W ramach uzupełnienia...pamiętaj jednak o jednej rzeczy, czyli o ewentualnej rozbieżności czasowej. Czas na serwerach Orange może być ustawiony troszkę inaczej niż zegar z którego korzystasz. W takich przypadkach, najpewniej jest korzystać z takich usług nie od "punkt" 0.00, a np 0.15...Przez kilka minut, przy dobrej jakości połączenia może "wyssać" sporo Gb z transferu...Warto w tym przypadku sprawdzić dane o czasie i wykorzystaniu w "Bieżacym wykorzystaniu" na Mój Orange. Jeżeli nie współdzielisz z nikim swojego pakietu, nie powinieneś mieć większych problemów z ustaleniem połaczeń.
Pozdrawiam
Maciej
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Limit danych - szczęśliwe godziny
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Limit danych - szczęśliwe godziny
Z HH zawsze były problemy, wystarczy poszukać starych wpisów czy wieluuuuuuuuuu wątków na starym forum.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Limit danych - szczęśliwe godziny
Nigdy nie miałem takiej sytuacji, że była inna godzina u mnie i inna w Orange 🙂 Jeśli chciałem coś pobrać włączałem internet lub resetowałem połączenie o 00.00 i było dobrze.
Nawet gdyby było to możliwe, to nie w tym przypadku, ponieważ pobierałem aktualizacje windowsa i kilka razy musiałem ponownie uruchamiać komputer, co za tym idzie również internet.
Tak czy inaczej, dziś złożyłem reklamację i czekam na wynik.
I tak trochę z innej paczki: Jeszcze kilka miesięcy temu, z tego co pamiętam, na wynik rozpatrzenia reklamacji czekało się 7 dni roboczych, a teraz aż 14. Czyżby aż tylu nie zadowolonych klientów, że nie wyrabiają? 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Limit danych - szczęśliwe godziny
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »