Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Kosztowne zaufanie do Orange przy przenoszeniu numerów .


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 14
  • 1
  • 0

Kosztowne zaufanie do Orange przy przenoszeniu numerów .

Sam tego nie wymyśliłem , konsultant mi to powiedział .


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 14
  • 1
  • 0

Kosztowne zaufanie do Orange przy przenoszeniu numerów .

Problemów ciąg dalszy ... po połączeniu kont otrzymałem fakturę , w której kwota abonamentu za Internet LTE dla Domu jest zawyżona i nie wynika z żadnych obliczeń , konsultant z BOK ma chyba inny kalkulator  , na zgłoszenie odpowiadają , że wszystko jest ok . po czym blokują kolejne zgłoszenia ...nie mam już sił .


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32338
  • 36299
  • 1366

Kosztowne zaufanie do Orange przy przenoszeniu numerów .

Być może miałeś rabaty już wcześniej liczone na jednym koncie (gdzie był internet), to łącząc drugi raz tych samych rabatów nie dostaniesz.
A ile płaciłeś wcześniej za ten internet wyjściowo i po rabatach?

Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 14
  • 1
  • 0

Kosztowne zaufanie do Orange przy przenoszeniu numerów .

Abonament za internet to standart 59,90 . W listopadzie zapłaciłem pełny abonament za cały miesiąc od 1 do 30 , ale 21.11 nastąpiło połączenie kont , więc od tego momentu opłaty naliczane są na nowo , abonament do 15.01.2017 wyniósł 133,17 zł minus nadpłata za te 9 dni listopada 19,18 co daje 113,17 zł . Od 21 listopada do 15 stycznia jest dni 54 , mnożąc to przez dzienną opłatę (jakieś 2 zł ) wychodzi 108 zł .Skąd więc kwota 133,17 zł ?


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32338
  • 36299
  • 1366

Kosztowne zaufanie do Orange przy przenoszeniu numerów .

Na starym koncie po zamknięciu okres rozliczeniowego powstaje nadpłata (zwrot nadpłaconego abonamentu z góry na miesiąc to przodu).
Na nowym koncie wtedy pierwszy rachunek po połączeniu jest za okres dłuższy niż jeden miesiąc.
Zazwyczaj kilka dni po rozliczeniu starego konta powinieneś dostać smsa z informacją o przeksięgowaniu nadpłaty ze starego konta na nowe, ale nie zawsze tak się dzieje.
Niestety najlepiej skontaktować się z bok i sprawdzić czy już zostało to zrobione, jeśli nie, zlecić.

 

Poza tym może są jakieś inne pozycje.

Na pdf z fv nie masz wyszczególnienia?