- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kontakt do skarg i reklamacji
Pytałem wczoraj przez telefon o opcję przesłania mailem i powiedziano mi, że prze e-mail nie można już.
Więc może @sebaswiderski ma rację.
Wysyłać mail w kosmos.... Po co?
Podobno przyjęto wczoraj reklamację przez telefon, gdy przełączono mnie do jakiegoś doradcy z Nju. Mają kontaktować się w ciągu 7 dni w sprawie reklamacji. Zobaczymy.
Rzeczywiście mogę złożyć też przez czat - jako pdf. Tu też zobaczymy czy zadziała.
Dzięki.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kontakt do skarg i reklamacji
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kontakt do skarg i reklamacji
@aguadonapisał(-a)Pytałem wczoraj przez telefon o opcję przesłania mailem i powiedziano mi, że prze e-mail nie można już.
Więc może @sebaswiderski ma rację.
Wysyłać mail w kosmos.... Po co?
@aguado , to w takim razie nie wstyd im, że nie potrafią porządnie posprzątać po bajzlu? Żeby to były stare odsłony, ale wszystko sygnowane rokiem 2019 Dopóki będę to widział, potrzebującym będę pokazywał, że jest taka możliwość. A to, co mówi @sebaswiderski , nie jest oficjalnym stanowiskiem Orange, tylko powtarzaną jak mantra /tu przepraszam/ plotką. Jaki problem wrzucić w Ostatnie komunikaty?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kontakt do skarg i reklamacji
@sebaswiderskinapisał(-a)Kontakt przez adres @, został wyłączony.
@sebaswiderski , jak znajdziesz, to drogą służbową spróbuj wyjaśnić, dlaczego "wisi".
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kontakt do skarg i reklamacji
Wisiał. Oczywiście błąd, że nie został zauważony i usunięty.
Podsumowując, adres nie jest już obsługiwany a dostępne formy kontaktu znajdują się na naszej stronie w zakładce kontakt.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kontakt do skarg i reklamacji
@sebaswiderskinapisał(-a)Wisiał. Oczywiście błąd, że nie został zauważony i usunięty.
Podsumowując, adres nie jest już obsługiwany a dostępne formy kontaktu znajdują się na naszej stronie w zakładce kontakt.
@sebaswiderski , bo trzeba było "kopnąć", by podziałało. Wczoraj było inaczej (połowicznie-umknęło Wam), a dzisiaj jest oficjalnie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kontakt do skarg i reklamacji
Pod artykułami jest opcja dodania komentarza. Zawsze można zgłosić zapytanie albo błąd.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kontakt do skarg i reklamacji
@sebaswiderskinapisał(-a)Pod artykułami jest opcja dodania komentarza. Zawsze można zgłosić zapytanie albo błąd.
@sebaswiderski , to było już dawniej i czasem zamieściłem komentarz, a ponieważ prace modernizacyjne wciąż trwały, mieliśmy inne narzędzia do przekazywania (beta-testy). Jak zapewne wiesz, było tego mnóstwo i nie było sensu powielać jednego i tego samego. A w tej odsłonie, czyli po nowemu? Gdzie tu widziałeś bug?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kontakt do skarg i reklamacji
Przez telefon jedna z konsultantek podobno przyjęła reklamację, powiedziała, że w 7 dni powinni się odezwać i anulowała to zamówienie samowolnie złożone przez inną... Tak wynikało z rozmowy.
Ale wczoraj przyszedł sms, że Apple Watch jest do odebrania. Dobrze, że wiedziałem już, że może to być ten drugi, którego nie chciałem bez cellulara. Poszedłem do salonu i ... jest. Sprawdzam i okazuje się, że bez cellulara... W salonie dopiero udało się anulować zamówienie.
Gdybym nie dzwonił i nie wyszło w rozmowie, że sami wrzucili nie tego Apple Watcha do zamówienia, to prawdopodobnie wziąłbym bez podejrzeń i dopiero byłby problem z oddaniem (14 dni na zwrot nie obowiązuje, gdy się odbiera produkt w salonie...)
Żenada. Ale niestety są monopolistą jeśli chodzi o Apple Watche z cellularem... I trzeba czekać, aż się na nowo pojawi w magazynie i znowu przechodzić kolejne zamawianie...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś