Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Kontakt do skarg i reklamacji

ROZWIĄZANE

Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 7
  • 30
  • 0

Kontakt do skarg i reklamacji

Pytałem wczoraj przez telefon o opcję przesłania mailem i powiedziano mi, że prze e-mail nie można już.

Więc może @sebaswiderski ma rację.

Wysyłać mail w kosmos.... Po co?

Podobno przyjęto wczoraj reklamację przez telefon, gdy przełączono mnie do jakiegoś doradcy z Nju. Mają kontaktować się w ciągu 7 dni w sprawie reklamacji. Zobaczymy.

Rzeczywiście mogę złożyć też przez czat - jako pdf. Tu też zobaczymy czy zadziała.

Dzięki.

 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32808
  • 39036
  • 1390

Kontakt do skarg i reklamacji

7 dni to deklarowany czas realizacji większości zgłoszeń. Ustawowy czas na odpowiedź to 30 dni.
Anonim

Nie dotyczy

Kontakt do skarg i reklamacji


@aguadonapisał(-a)

Pytałem wczoraj przez telefon o opcję przesłania mailem i powiedziano mi, że prze e-mail nie można już.

Więc może @sebaswiderski ma rację.

Wysyłać mail w kosmos.... Po co?


@aguado , to w takim razie nie wstyd im, że nie potrafią porządnie posprzątać po bajzlu? Żeby to były stare odsłony, ale wszystko sygnowane rokiem 2019 Emotikon: Język Dopóki będę to widział, potrzebującym będę pokazywał, że jest taka możliwość. A to, co mówi @sebaswiderski , nie jest oficjalnym stanowiskiem Orange, tylko powtarzaną jak mantra /tu przepraszam/ plotką. Jaki problem wrzucić w Ostatnie komunikaty?

Anonim

Nie dotyczy

Kontakt do skarg i reklamacji


@sebaswiderskinapisał(-a)

Kontakt przez adres @, został wyłączony.


@sebaswiderski , jak znajdziesz, to drogą służbową spróbuj wyjaśnić, dlaczego "wisi".

sygnatura 2019.PNG


Pracuję w Orange
  • 935
  • 1543
  • 35

Kontakt do skarg i reklamacji

Wisiał. Oczywiście błąd, że nie został zauważony i usunięty.

 

Podsumowując, adres nie jest już obsługiwany a dostępne formy kontaktu znajdują się na naszej stronie w zakładce kontakt.

Anonim

Nie dotyczy

Kontakt do skarg i reklamacji


@sebaswiderskinapisał(-a)

Wisiał. Oczywiście błąd, że nie został zauważony i usunięty.

 

Podsumowując, adres nie jest już obsługiwany a dostępne formy kontaktu znajdują się na naszej stronie w zakładce kontakt.


@sebaswiderski , bo trzeba było "kopnąć", by podziałało. Wczoraj było inaczej (połowicznie-umknęło Wam), a dzisiaj jest oficjalnie

bez nazwiska.PNG2 IODO.PNG3.PNG


Pracuję w Orange
  • 935
  • 1543
  • 35

Kontakt do skarg i reklamacji

Pod artykułami jest opcja dodania komentarza. Zawsze można zgłosić zapytanie albo błąd.

Anonim

Nie dotyczy

Kontakt do skarg i reklamacji


@sebaswiderskinapisał(-a)

Pod artykułami jest opcja dodania komentarza. Zawsze można zgłosić zapytanie albo błąd.


@sebaswiderski , to było już dawniej i czasem zamieściłem komentarz, a ponieważ prace modernizacyjne wciąż trwały, mieliśmy inne narzędzia do przekazywania (beta-testy). Jak zapewne wiesz, było tego mnóstwo i nie było sensu powielać jednego i tego samego. A w tej odsłonie, czyli po nowemu? Gdzie tu widziałeś bug?

oder.PNG


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 7
  • 30
  • 0

Kontakt do skarg i reklamacji

Przez telefon jedna z konsultantek podobno przyjęła reklamację, powiedziała, że w 7 dni powinni się odezwać i anulowała to zamówienie samowolnie złożone przez inną... Tak wynikało z rozmowy.

Ale wczoraj przyszedł sms, że Apple Watch jest do odebrania. Dobrze, że wiedziałem już, że może to być ten drugi, którego nie chciałem bez cellulara. Poszedłem do salonu i ... jest. Sprawdzam i okazuje się, że bez cellulara... W salonie dopiero udało się anulować zamówienie.

Gdybym nie dzwonił i nie wyszło w rozmowie, że sami wrzucili nie tego Apple Watcha do zamówienia, to prawdopodobnie wziąłbym bez podejrzeń i dopiero byłby problem z oddaniem (14 dni na zwrot nie obowiązuje, gdy się odbiera produkt w salonie...)

Żenada. Ale niestety są monopolistą jeśli chodzi o Apple Watche z cellularem... I trzeba czekać, aż się na nowo pojawi w magazynie i znowu przechodzić kolejne zamawianie...

 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32808
  • 39036
  • 1390

Kontakt do skarg i reklamacji

Nie są monopolistą. Europejskie edycje się nie różnią za wiele.