09-11-2016
16:50
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
09-11-2016
16:50
Konsultant wycofał się z oferty
Witam, mam pewnien problem. Od pewnego czasu jestem "męczona" przez konsultanta ofertami. Jasno przedstawiłam swoje oczekiwania i konsultant przedstawił mi ofertę. Kilkukrotnie dopytywałam się, czy oferta zawiera wszystko co jest mi potrzebne, na co uzyskałam odpowiedź twierdzącą. Niestety, kiedy przyszło do decyzji, konsultant powiadomił mnie, że musiało mi się coś pomylić, ponieważ oferta tańsza (ta na którą się umówiliśmy) nie zawiera rozmów do UE, - dopiero oferta o ponad 20zł droższa zawiera i wg niego on mnie o tym informował. Na mój wyraźny protest, że zostało mi potwierdzone, że tańsza oferta zawiera wszystko to co chciałam i zwrócenie mu uwagi, że rozmowy były nagrywane, stwierdził, że on je odsłucha i się odezwie. Nie odezwał się do dzisiaj! Ja chciałam odsłuchać rozmowę, ale poinformował mnie, że to niemożliwe- można tylko w przypadku reklamacji. Teraz tak, co jeśli mi się jednak nie pomyliło i on przedstawił mi ofertę tańszą ze wszystkim tym co chciałam i jest to nagrane? Czy mogę domagać się oferty przedstawionej?
Etykiety:
2 ODPOW. 2
09-11-2016
17:01
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
09-11-2016
17:01
Konsultant wycofał się z oferty
Rozmowę możesz uzyskać po reklamacji.
Ofertę zależy jak się umawialiście.
Jeśli oferta miała być tylko na telefon (bez umowy/aneksu papierowego), to warunki muszą być dotrzymane.
Jeśli z potwierdzeniem pisemnym poprzez umowę /aneks (a telefoniczne jest zamówienie), niestety nie. Każdy ma prawo do błędu, jest tylko człowiekiem, Możesz złożyć skargę na niemiłą/nieprofesjonalną obsługą, ale warunków niestety nie dostaniesz.
Ofertę zależy jak się umawialiście.
Jeśli oferta miała być tylko na telefon (bez umowy/aneksu papierowego), to warunki muszą być dotrzymane.
Jeśli z potwierdzeniem pisemnym poprzez umowę /aneks (a telefoniczne jest zamówienie), niestety nie. Każdy ma prawo do błędu, jest tylko człowiekiem, Możesz złożyć skargę na niemiłą/nieprofesjonalną obsługą, ale warunków niestety nie dostaniesz.
09-11-2016
17:04
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
09-11-2016
17:04
Konsultant wycofał się z oferty
Dziękuję bardzo za odpowiedź.