- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Proszę o pomoc w aktywacji pakietu 25GB z konkursu walentynkowego.Pomimo spełnienia warunków pakiet nie został aktywowany.Dwukrotny kontakt telefoniczny z BOK niczego nie zmienił.
pozdrawiam
Wojtek
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@woczeNiestety , musisz reklamować reklamację 🙂 Poczekaj jeszcze chwilę, bo może się aktywować w cyklu dobowym (abstrakcyjnie)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Konkurs walentynkowy
@woczePodpytam: czy miałeś wszystkie zgody marketingowe, co było warunkiem udziału w konkursie? Ile znalazłeś serduszek? Zweryfikuj zgody również na infolinii, może jest w bazie danych jakiś bubel informacyjny?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Konkurs walentynkowy
Wszystko było ok.Otrzymalem informację że pakiet zostanie aktywowany do 48 godz.co niestety nie miało miejsca
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@woczeNiestety , musisz reklamować reklamację 🙂 Poczekaj jeszcze chwilę, bo może się aktywować w cyklu dobowym (abstrakcyjnie)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Konkurs walentynkowy
@wocze obecnie tylko reklamacja. Szkoda, że czekałeś dłużej niż 48 godzin.
Po spełnieniu warunków konkursowych pakiet GB włączany jest automatycznie. Jeżeli nie został przyznany, to kontakt infolinia czat i przedstawienie sprawy.