Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Karta eSIM

ROZWIĄZANE

Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 11
  • 37
  • 0

Karta eSIM

Witam, chciałbym opisać swoją sytuację odnośnie wymiany karty SIM na eSIM.

 

2tygodnie temu przedłużyłem swoją umowę w Orange. Wybrałem ofertę z telefonem IPHONE 14. Z racji, że telefon nie obsługuje dwóch fizycznych kart sim chciałem wymienić jedna z moich kart na eSIM. Tutaj zaczęły się moje problemy.

Otrzymałem kod QR z kartą eSIM, zeskanowałem go i dodałem do telefonu. Karta jednak nie została dodana poprawnie, eSIM nie działał, a karta fizyczna nadal działała.

Jeden z konsultantów powiedział mi, że w systemie widnieje, że karta jest nieaktywna i mam usunąć dodana karte eSIM, a on wyślę mi zaraz nowy kod QR. 
Kodu QR do tej pory nie dostałem, problem nadal istnieje.

Na ten moment mimo licznych telefonów od około 2 tygodni moja karta eSIM nie działa, w Mój Orange nie mam opcji wymiany karty oraz opcja aktywacji aktualnej nie działa(blad: "wewnętrzny błąd komponentu").

Za każdym razem dostaje informacje, że sprawa do 48godzin zostanie załatwiona. Te 48godzin trwa już 600godzin i nadal nic się nie ruszyło w tej sprawie.

Może ktoś miał podobna sytuację i może mi doradzić jakie kroki mogę podjąć aby wkoncu ktoś zajął się moja sprawa?

Pozdrawiam

 

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14227
  • 58487
  • 707

Karta eSIM

@mathev Najprawdopodobniej znów jakiś błąd systemowy podczas deaktywacji eSIM. 

Poproś na infolinii o weryfikację konta według tego, co widzisz w systemie i ewentualną korektę. Wyprostowanie konta i przesłanie ponownie QR, po czym restart telefonu powinny odnieść skutek

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

22 ODPOW. 22

Poziom 33, Ekspert Galaktyczny
  • 2701
  • 11140
  • 108

Karta eSIM

Hej @mathev 

Podeśle ci artykuł dotyczący karty eSIM w iPhonie, konfiguracji karty eSIM w iPhonie i jak przenieść fizyczną kartę SIM na kartę eSIM. przesyłam  linka  https://support.apple.com/pl-pl/HT212780

Także ci przesyłam artykuł  Orange o karcie eSIM zerknij do niego:  https://www.orange.pl/omnibook/karta-esim#

Może coś to pomoże

Pozdrawiam 🙂


Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 11
  • 37
  • 0

Karta eSIM

Po otrzymaniu kodu QR wykonałem powyższe kroki, jednak moja karta nie została dodana poprawnie. Jeden z konsultantów powiedział, że to jakiś błąd po stronie Orange, mam usunąć stara Karte ESIM która nie działa, a on wyśle mi nowy kod QR do karty eSIM jednak po prawie dwóch tygodniach nie otrzymałem tego kodu. Na infolinię i chacie jestem za każdym razem zbywany. Za każdym razem dostaje informacje, że sprawa została przekazana do informatyków i po maksymalnie 48godzinach sprawa będzie rozwiązana. 48godzin trwa już prawie dwa tygodnie. 


Poziom 33, Ekspert Galaktyczny
  • 2701
  • 11140
  • 108

Karta eSIM

@mathevto moze zrób zgłoszenie na infolinii lub na Orange czacie że karta eSIM nie działa np że występuje  jakiś błąd techniczny 🙂


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 612
  • 1586
  • 3

Karta eSIM

jezeli blad komponentu wewnetrznego -a eSIM to jest onboard -to moze problem jest w aparacie telefonicznym. Sprobuj eSIM aktywowac w innym.

 

Moze jest blad komunikacji - z punktu widzenia technicznego w sieci i softwarowo wszystko jest ok a chip onboard jest wadliwy i po wymianie aparatu bedzie wszystko ok ?


Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 11
  • 37
  • 0

Karta eSIM

Zgłaszałem to już chyba z 5razy I zawsze dostaje informacje ze za 48h będzie to załatwione, jednak cały czas bez skutku. Już nie wiem co mam zrobić, gdyż poziom ignorowania problemu jest ogromny.. 


Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 11
  • 37
  • 0

Karta eSIM

Kod QR jest jednorazowy. Konsultant powiedział, że wyśle mi nowy jednak do tej pory go nie otrzymałem.

Przy zawieraniu umowy pytałem o to czy nie będzie problemu z kartą esim i zapewniono mnie, że nie. Telefon to iPhone 14, dlatego wątpię aby była to wina telefonu. 


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 612
  • 1586
  • 3

Karta eSIM

jakie znaczenie ma to ze to Iphone? Tez mam i to owszem dobrze wykonane telefony, ale produkt masowy. Ma prawo miec wadliwy Chip.


Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 11
  • 37
  • 0

Karta eSIM

Ja rozumiem tylko, że raczej wina jest po stronie Orange, gdyż na ten moment kod QR został użyty, karta esim wczytana do telefonu, jednak nie została aktywowana w systemie Orange(?).

Cały czas zwykła karta sim jest aktywna jednak w Mój Orange nie mam już opcji "wymień kartę"(na esim) oraz mam przycisk "aktywacja", który wyrzuca błąd (bo niby co ma aktywować jak zwykła karta działa? ).

 

Nie rozumiem jednak co to za problem wysłać mi po prostu nowy kod QR żebym spróbował dodać esim ponownie do mojego telefonu. Ja rozumiem, że w Mój Orange mogę mieć jakieś błędy lub problemy, ale od tego powinno być wsparcie techniczne, że dzwonię i oni mogą wymusić taki proces i wysłać mi ponownie link aktywacyjny. 


Poziom 33, Ekspert Galaktyczny
  • 2701
  • 11140
  • 108

Karta eSIM

@mathevdokładnie tak jak pisze @impetiginisatio może być wadliwy Chip. Spróbuj  jeszcze wykonać te czynności z linka  Jeśli nie możesz skonfigurować karty eSIM w iPhonie   https://support.apple.com/pl-pl/HT213361 🙂