Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Jak zgłosić reklamację w sprawie internetu w roamingu bo miałam a został zabrany nie wiem dlaczego


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 1
  • 1
  • 0

Jak zgłosić reklamację w sprawie internetu w roamingu bo miałam a został zabrany nie wiem dlaczego

Miałam  internet 4.18 w roamingu  i 100 MB a został internet zabrany tylko zostawiono 100 MB dlaczego może ktoś mi wyjasni

4 ODPOW. 4

Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 22
  • 47
  • 0

Jak zgłosić reklamację w sprawie internetu w roamingu bo miałam a został zabrany nie wiem dlaczego

Przez stronę i aplikacje dostępny jest czat z konsultantem. Ewentualnie numer telefonu *100 lub 510100100. 


Poziom 31, Pasjonat Galaktyczny
  • 6514
  • 15891
  • 84

Jak zgłosić reklamację w sprawie internetu w roamingu bo miałam a został zabrany nie wiem dlaczego

@biedronka  Witam wystarczy zadzwonić na nr 510100100 lub na czacie BOK Orange  lub najbliższym salonie Orange  pamiętaj by żądać nr reklamacji na czacie napisaną reklamacje w pliku pdf możesz wysłać na czacie


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18339
  • 52438
  • 702

Jak zgłosić reklamację w sprawie internetu w roamingu bo miałam a został zabrany nie wiem dlaczego

@biedronka zainstaluj sobie aplikacje Mój Orange na smartfonie i tam sprawdzisz aktualne zużycie GB w roamingu. Dane są aktualizowane co 6-8 godzin.

Sprawdzenie można również wykonać dzwoniąc na infolinię: +48 510 100 100 z zagranicy lub pisząc na czacie:

https://www.orange.pl/view/kontakt

 

edit:

Gdzie sprawdzałeś GB roamingowe? Aplikacja czasami może przekłamywać, szczególnie jak jesteś poza krajem.


Poziom 31, Pasjonat Galaktyczny
  • 6514
  • 15891
  • 84

Jak zgłosić reklamację w sprawie internetu w roamingu bo miałam a został zabrany nie wiem dlaczego

@biedronka dodam że reklamacja będzie rozpatrywana do 30 czasem szybciej.